Zalało mi piwnicę Jaka pompa?

1. Data: 2011-01-16 16:46:47

Temat: Zalało mi piwnicę Jaka pompa?
Od: "czeslaw" <b...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Jaką pompę kupić do wypompowywania wody z piwnicy. Wody jest trochę za
kostki. Jest brudna bo węgiel, popiół itp. Macie jakieś sprawdzone
rozwiazania?

2. Data: 2011-01-16 17:44:47

Temat: Re: Zalało mi piwnicę Jaka pompa?
Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeslaw" <b...@l...com> napisał w wiadomości
> Jaką pompę kupić do wypompowywania wody z piwnicy. Wody jest trochę za
> kostki. Jest brudna bo węgiel, popiół itp. Macie jakieś sprawdzone
> rozwiazania?

Kup pompę do brudnej wody (praktycznie obojętnie jaką ważne aby miała długą
gwarancję). Ważne abyś zwrócił uwage na parametr: minimalne zanurzenie,
kupuj z jak najmniejszym - tak około 5 mm)

Ja mam pompę Karchera - około 200 PLN, przydała mi się raz kiedy
rozszczelnił sie oring na wale w pompie głównej w domu i zalało piwnicę.

pralko suszarka
soziales arbeiten im ausland , studentenjobs ausland , jobs und praktika im ausland arbeitsagentur , arbeiten im ausland gastronomie , Tischler Tischlerin , leben und arbeiten im ausland , arbeiten im europaeischen ausland , jobvermittlung , Marke
4 pokoj
Dedra Pansam - opinie o firmie
Jaki stolik?