Żałosny czat PSP

1. Data: 2003-07-14 20:28:42

Temat: Re: Żałosny czat PSP
Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:beuvto$40n$1@nemesis.news.tpi.pl>
NIKT napisał(a):

> czy stwierdzeniem "jesteście śmieszni" chciałeś zaskarbić naszą
> przychylność?

Za takie cos zostal wyrzucony z czata ???

1. Data: 2003-07-14 21:32:09

Temat: Odp: Żałosny czat PSP
Od: "Viadro" <un_seen@_no-spam-man_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jak za komuny.
> Powiesz coś nie tak to od razu wyrzucają - prymitywne zagranie.
> Na psy to wszystko złazi.
> Gdzie się podziały te dawne składy osobowe tej grupy ?

czesc szefie

od dupy strony zacząłes pobyt na grupie zawsze zaczynaj od napisania tutaj

sie ma yeszcze raz

--
Fizyka Kwantowa - Murzyn w ciemnym pokoju szukający czarnego
kota, którego tam nie ma

Dyplomata - Ktoś, kto potrafi powiedzieć "spierdalaj" w taki
sposób, ze poczujesz podniecenie w związku ze zbliżającą się
wyprawą.

1. Data: 2003-07-15 00:46:25

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> Eeee tam.
> Ludzie z dwóch różnych bajek nie tęsknią za sobą.

A widzisz, jak nie masz racji - bo ja tesknilam. Moja bajka l e p s z a!;)
Kaska

1. Data: 2003-07-15 07:16:25

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

są takie dni <news:Xns93B8E4A9ABC6DKOMINEK@127.0.0.1> w których
<KOMINEK>
mówi:
> w <news:beuvto$40n$1@nemesis.news.tpi.pl>

> Za takie cos zostal wyrzucony z czata ???

a wogóle to kto jest moderatorem / opem / kerownikiem
na tym niezwykle interesujacym czacie?

--
"Mężczyzna pozostaje zazwyczaj bardzo długo pod wrażeniem
jakie zrobił na kobiecie."

tuwim

1. Data: 2003-07-15 07:18:04

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

są takie dni <news:bev853.1ak.1@and.krakow> w których <Andrzej Litewka>
mówi:

> Ludzie z dwóch różnych bajek nie tęsknią za sobą.

sugerujesz
że matołek nie ma żadnego afektu do czerwonego kaptura?

--
trener.blog.pl
gg #1290613

tylko z powodu mojej krótkowzroczności oglądam się za wszystkimi kobietami

1. Data: 2003-07-15 08:00:20

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "NIKT" news:beuvto$40n$1@nemesis.news.tpi.pl
>
> Tym bardziej jesteś śmieszny.
> Wszedłem tam po długiej nieobecności aby zobaczyć czy jest tam coś godnego
> uwagi, ale jednak widzę, że nie.
> Osoba na poziomie na taką odzywkę tylko potwierdzi, że 24/24h jest
śmieszna
> i cieszy się jej micha.
> Twoje moetody na tym czacie są żywcem wzięte z czasów stalinowskich - nie
> podoba się typ to go posłać do piachu.

> To jest moje prawidziwe dzień dobry od lat.

Andrzej, straszny problem. Prosze zrobić porządek z tym czatem i najlepiej
odgórnie.

;-)))

enni

1. Data: 2003-07-15 10:31:05

Temat: Re: Odp: Żałosny czat PSP
Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-07-14 Viadro napisał(a)

> od dupy strony zacząłes pobyt na grupie zawsze zaczynaj od napisania
> tutaj

No :)

Pozdrawiam.

--
Paweł Zioło (zielsko)

www.fotozielsko.prv.pl

Non Nobis Solum Sed Toti Mundo Nati

1. Data: 2003-07-15 10:40:19

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

są takie dni <news:bf0kac$l16$1@atlantis.news.tpi.pl> w których
<Viadro>
mówi:

> od dupy strony zacząłes pobyt na grupie zawsze zaczynaj od napisania
tutaj

że niby pobyt na grupie trzeba zaczynac od pisania na grupie?
;D

--
tren R
kto pisze ma klawiszka

1. Data: 2003-07-15 11:01:46

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na psy to wszystko złazi.
> Gdzie się podziały te dawne składy osobowe tej grupy ?

Malkontent
Wiesz co? Jak tam posiedzisz po 2-3 godziny dziennie i pogadasz z osobami
które tam przychodzą i faktycznie szukają pomocy
albo tego żeby wskazać im jakąś drogę np do psychologa.. dopiero wtedy
przychodź sobie i pisz o innych że są śmieszni.
Skoro nie masz pojęcia co tam się dzieje to nie wstawiaj swoich prymitywnych
fochów - nie chcesz pomóc ani podyskutować to przynajmniej innym
w tym nie przeszkadzaj. Mnie tam niestety nie było, ale może mam Ci
zacytować jak kulturalnie rozmawiałeś z chatownikami ? Jeśli Ty byłeś w
dawmym składzie osobowym tego chata to nie dziwie się że przestał na niego
ktokolwiek przychodzić ..

Uszanowanka
Vicky

1. Data: 2003-07-15 11:10:00

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

są takie dni <news:bf0n1r$j8$1@nemesis.news.tpi.pl> w których <Vicky>
mówi:

> [...]
> zacytować jak kulturalnie rozmawiałeś z chatownikami ? Jeśli Ty byłeś
> dawmym składzie osobowym tego chata to nie dziwie się że przestał na

a moze są jakies logi dostępne..?
:)

--
TRENER
Turbo Redundant Electronic Networking Equipment Register

http://trener.blog.pl

Lenistwo
Lektura ksiazkowa
psychologia i angielski