Zamiast kawy

1. Data: 2006-06-13 08:45:59

Temat: Zamiast kawy
Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy to odpowiednia grupa na takie pytanie, ale co
polecilibyście na "obudzenie się" zamiast kawy po zbyt krótkim śnie?
Moje dawniej niskie ciśnienie doszło obecnie do normy i nie chcę
katować organizmu kofeiną - choć i tak nie piję jej wiele - zwykle
kubek dziennie (kawy, nie kofeiny;)). A z drugiej strony... wysokie
temperatury nie zachęcają do picia kawy. Czym więc można ją zastąpić?

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 64.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

2. Data: 2006-06-13 09:09:31

Temat: Re: Zamiast kawy
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze 13-06-2006 10:45:
> [...]
> kubek dziennie (kawy, nie kofeiny;)). A z drugiej strony... wysokie
> temperatury nie zachęcają do picia kawy. Czym więc można ją zastąpić?

Zielona herbata, mate (brązowa), napoje typu aktiv (choćby Plusssz, czy
ile on tych 's' w środku ma).

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

3. Data: 2006-06-13 09:57:23

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:e6lu0q$2nq$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: Aicha <b...@m...pl>
Było:
> [...]
> zwykle kubek dziennie (kawy, nie kofeiny;)). A z drugiej
> strony... wysokie temperatury nie zachęcają do picia kawy. Czym

- poranna przebieżka (lub 10 minut ćwiczeń)
- spacer z psem lub ukochanym ;-)
- letni prysznic bez psa, ewentualnie z ukochanym
- gorąca herbata czarna, zwykła, liściasta z ukochanym
- śniadanie bez słodkości i tłuszczu z ukochanym
- jedno lub więcej dzieci do wyprawienia rano, jeśli masz za mało
zaproponować sąsiadom, że się zajmiesz ich dziećmi. Do tego zadania
ukochanego musisz przywiązać lub namówić - bo on wcale nie musi być senny :D

Przejżyj wszystko albo od razu skocz do dwóch ostatnich na stronie
http://sklepcynamonowy.pl/sklep/k23-Herbatki-ziolowe
.html

A tu już coś innego
http://free.of.pl/m/margotte/herbata.htm

http://sklepcynamonowy.pl/sklep/p18-Guaranda-zamiast
-porannej-kawy-20-torebek-x-2g.html

http://bio-active.pl/sklep/k14-Herbatki-funkcjonalne
.html

http://www.google.pl/search?client=firefox-a&rls=org
.mozilla%3Apl%3Aofficial_s&hl=pl&q=herbatki+pobudzaj
%C4%85ce&lr=lang_pl&btnG=Szukaj+w+Google

http://www.popieramjow.pl/jow.php

4. Data: 2006-06-13 10:22:40

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" napisał:

> - poranna przebieżka (lub 10 minut ćwiczeń)

Chyba w końcu wyciągnę ten rower ;)

> - spacer z psem lub ukochanym ;-)
> - letni prysznic bez psa, ewentualnie z ukochanym
> - gorąca herbata czarna, zwykła, liściasta z ukochanym

Herbatę piję w pracy w ilości kilku. To musi być coś _naprawdę_
innego...

> - śniadanie bez słodkości i tłuszczu z ukochanym

Ukochany jest "wirtualny", więc kuszącość tych 4 propozycji mocno
spada ;)

> - jedno lub więcej dzieci do wyprawienia rano, jeśli masz za mało

Mam w sam raz, jeno dopiero od września. Wtedy potrzebna będzie melisa
;)))

> Przejżyj wszystko albo

Tak jest! Przejrzę ;)

5. Data: 2006-06-13 10:23:46

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" napisał:

> Zielona herbata, mate (brązowa), napoje typu aktiv (choćby Plusssz,
> czy ile on tych 's' w środku ma).

Mate brzmi zachęcająco, bo jeszcze nieodkryta. Za Pluszami nie
przepadam.

6. Data: 2006-06-13 10:56:40

Od: "Patka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości ..

> Nie wiem czy to odpowiednia grupa na takie pytanie, ale co polecilibyście
> na "obudzenie się" zamiast kawy po zbyt krótkim śnie? Czym więc można ją
> zastąpić?

Niektorzy pijaja wycisniety sok z cytryny - mozna z lodem ;)
Inni preferuja grejfruta.

Patka

7. Data: 2006-06-13 13:06:22

Od: "truskawa" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):
> [...]
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha
>
> Dozwolone od lat 18 - na liczniku 64.000:

Hallo
ja "niskocisnieniowiec" tez mialam juz troche dosc kawy i pomogla
zielona herbata z zenszeniem:-). naprawde suteczna. polecam.
truskawa

8. Data: 2006-06-13 15:22:10

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "truskawa" napisał:

> zielona herbata z zenszeniem:-). naprawde suteczna. polecam.

Zjadłasm kiedyś jogurt z żeńszeniem. Hmmm... nie do końca o taki
rodzaj pobudzenia mi chodziło ;)

9. Data: 2006-06-13 20:32:00

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze 13-06-2006 12:23:

> Mate brzmi zachęcająco, bo jeszcze nieodkryta.

Spróbuj najlepiej takiej prawdziwej (ze sklepu typu "Świat herbat"), nie
jakiegoś ekspresowego szajsu :-)
Podobno można polubić ten smak (mnie sie nie udało, ale pobudza
faktycznie nieźle).

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk