Zamiennik MF na Ariadn

1. Data: 2006-03-03 15:40:57

Temat: Zamiennik MF na Ariadn
Od: "Kasia <Kieupa> Warszawa" <k...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję zamiennika nici MF na Ariadnę lub specjalisty od doborów koloru
Poniżej link do wzorów. Proszę o pomoc

http://photofile.ru/image.php?id=21563446
--
Kasia <Kieupa> Warszawa

2. Data: 2006-03-03 15:57:13

Temat: Re: Zamiennik MF na Ariadn
Od: Joanna <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <Kieupa> Warszawa napisał(a):
> Poszukuję zamiennika nici MF na Ariadnę lub specjalisty od doborów koloru
> Poniżej link do wzorów. Proszę o pomoc
>
> http://photofile.ru/image.php?id=21563446

sama pytalam o ten obrazek niedawno, bo szukalam zamiennikow na DMC:-)
mam zamiennik MF na Madeira, Coats i DMC oraz DMC, Madairy i Anchora na
Ariadne, jesli nie znajdziesz bezposredniej zamiany, to moze da sie tak
naokolo? Jesli chesz podesle pliki.

pozdrawiam
Joanna

3. Data: 2006-03-03 16:05:56

Od: "Kasia <Kieupa> Warszawa" <k...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem. Ja też dostałam zamiennik MF na inne, ale nie ma ariadny. A niestety
obawiam się, że jak zacznę kombinowac, to mi wyjdzie jakiś pomazaniec a nie
taki ładny obrazek.

Użytkownik "Joanna" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mam zamiennik MF na Madeira, Coats i DMC oraz DMC, Madairy i Anchora na
> Ariadne, jesli nie znajdziesz bezposredniej zamiany, to moze da sie tak

alegro-jak znalesc
sklepy robótkowe online, w których można płacić kartą
ponczo na szydełku
(szydełko)pranie, prasowanie, suszenie, naciąganie, krochmalenie...
pytanie na sniadanie - patchworki