Zamienniki środków na opryski

1. Data: 2010-04-29 11:18:44

Temat: Zamienniki środków na opryski
Od: witek J <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Poszukuje zamnienników dla środkow ochrony roślin, poniewaz
poinformowano mnie w dwóch centrach ogrodniczych, że są one wycofane
(ze wzgledu na 10 letnie pozwolenia) i wprowadzono zamnienniki, ale
jakie tego niestety juz nie wiedzieli.
Chodzi mi konkretnie o zamiennik dla Sumilex 500SC (przeciwko
moniliozie na leszczynach) oraz o zamiennik dla Decis 2,5 EC (przeciwko
słonkowcowi orzechowcowi, tez na leszczynach) - tutaj proponowano mi po
prostu "zwykły Decis", ale nie jestem przekonany czy to będzie
skuteczne.
Z góry dziękuje za jakieś podpowiedzi.
Witek

2. Data: 2010-04-29 19:54:41

Temat: Re: Zamienniki środków na opryski
Od: "groman" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz tu może coś znajdziesz
http://www.target.com.pl/
lub
http://www.tamark.com.pl/
--
Roman

3. Data: 2010-04-30 07:16:17

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> orzechowcowi, tez na leszczynach) - tutaj proponowano mi po prostu "zwykły
> Decis", ale nie jestem przekonany czy to będzie skuteczne.

Zamiast Sumilex:
Dithane Neo Tec 75 WG, Manconex 80 WP, Pomarsol F 80 WG,
Sadoplon 75 WP, Thiram Granuflo 80 WG, Penncozeb 80 WP.
Zamiast Decis 205 EC:
Decistab TB, Fastac 10 EC, Karate 025 EC,

Pozdrawiam pogodnie
skryba
Ps. http://www.ochronaroslin.agro.pl/
http://www.ho.haslo.pl/article.php?id=1731