Zamki podklamkowe (wpuszczane) - standaryzacja

1. Data: 2004-05-08 13:54:33

Temat: Zamki podklamkowe (wpuszczane) - standaryzacja
Od: Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Przez lata wymieniałem w drzwiach wejściowych zamki podklamkowe bez
większych problemów. Czasem potrzebne były niewielkie korekty otworu w
drzwiach. Ostatnio kupiłem nowe drzwi (Wołomin, podobno zgodne z PN) i
okazało się, że zamek jest osadzony o ok. 1 cm bliżej krawędzi drzwi (50
mm nie licząc przylgi). Mam dość solidny zamek, który chciałem
zamontować do nowych drzwi - rzecz jasna teraz nie pasuje.
Jak obecnie wygląda standaryzacja takich zamków? Czy miałem pecha
wybierając określony model drzwi, czy teraz powszechnie stosowane są
inne (płytsze) zamki? A może da się dobrać jakiś atestowany i nie
przesadnie drogi model do tych nieszczęsnych drzwi? Jaki?
Liczę na pomoc i pozdrawiam,
Piotr

1. Data: 2004-05-10 19:55:28

Temat: Re: Zamki podklamkowe (wpuszczane) - standaryzacja
Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe co się stanie, jak już drzwi będą kosztowały 79 zl zamiast wydanych
przez Ciebie 99 zł ;-))
JaC

Re: cena 1m3 podgrzania wody
Włamanie do mieszkania