Zamrażarka w taniej taryfie

21. Data: 2008-12-03 11:15:55

Temat: Re: Zamrażarka w taniej taryfie
Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciekawy sposób :):
jak mieszkamy w domu wydzielamy osobne mieszkanie (tylko na papierze) i
podpisujemy z energetyką umowe w taryfie całodobowej
w pierwszej części oczywiście W12 - a dalej to już logiczne nie ;)?

22. Data: 2008-12-03 11:19:56

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podpisujemy z energetyką umowe w taryfie całodobowej
> w pierwszej części oczywiście W12 - a dalej to już logiczne nie ;)?

I 1600 zł opłaty za każdy kW?
Nieopłacalne.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

23. Data: 2008-12-06 08:42:36

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gh5qdt$3ah$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
>

> I 1600 zł opłaty za każdy kW?
> Nieopłacalne.

zwróci sie po roku

24. Data: 2008-12-06 08:52:15

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
> wiadomości news:gh5qdt$3ah$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> zwróci sie po roku

Niby jak? Myślę, że chyba tego nie umiesz policzyć.

25. Data: 2008-12-06 08:57:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message

Rzeźbienie w gównie. JUż lepiej mieć urządzenia sprężarkowo-arbsorbcyjne,
sprężarka na prund, a absorbcja na gaz. I mikropreocesor sterujący tym
wszystkim.

26. Data: 2008-12-06 09:04:50

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Rzeźbienie w gównie. JUż lepiej mieć urządzenia sprężarkowo-arbsorbcyjne,
> sprężarka na prund, a absorbcja na gaz. I mikropreocesor sterujący tym

Tylko że tu chodzi o ekonomię.
Zamrażarkę A 200-300l kupisz za 1-1,5 kPLN.
Przez okres użytkowania 10-20 lat zużyje prądu G11 za 1500-3000 zł.

Czy sprężarka absorpcyjna pozwoli zaoszczędzić różnicę ceny?
Bardzo wątpię.

27. Data: 2008-12-06 09:35:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przez okres użytkowania 10-20 lat zużyje prądu G11 za 1500-3000 zł.
>
> Czy sprężarka absorpcyjna pozwoli zaoszczędzić różnicę ceny?

Nie zawracam sobie dupy takimi oszczędnościami - lepiej nie stracić tego co
w środku, a wtedy absorbcja jest niezastąpiona - takie urządzenia są w USA
dostępne, a u nas nie, a bardzo by się przydały - na wsiach i porze
powodzi... Gdyby ktoś się tym zajął możliwe, że zrobiłby niezły biznes.

28. Data: 2008-12-06 11:08:45

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dostępne, a u nas nie, a bardzo by się przydały - na wsiach i porze
> powodzi... Gdyby ktoś się tym zajął możliwe, że zrobiłby niezły biznes.

Po co, jeżeli ten problem jest już rozwiązany?
Za 1000-1500 zł kupujesz generator. Dwie 200 litrowe beczki ropy pociągną go
prawie miesiąc bez prądu.
Dodatkowo zasilisz nim np urzadzenia telekomunikacyjne, oświetlenie, pompę
wody itp.
W czym problem?

Niekiedy rozwiązujesz problemy od d. strony.

29. Data: 2008-12-06 11:15:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wody itp.
> W czym problem?
>
> Niekiedy rozwiązujesz problemy od d. strony.

Pozory, gaz to i z gnojowicy wygenerujesz, paliwo do agregatu musi być
dobre. No chyba, że ruski diesel, ale te sprzęty juz chyba wyszły z
nagazynów AMW... Gaz może być z rurociągu jak i z butli.

30. Data: 2008-12-06 11:23:17

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pozory, gaz to i z gnojowicy wygenerujesz, paliwo do agregatu musi być
> dobre. No chyba, że ruski diesel, ale te sprzęty juz chyba wyszły z
> nagazynów AMW... Gaz może być z rurociągu jak i z butli.

Co Ty za teorie spiskowe masz?
Paliwo wystarczy takie, jakie jest na stacjach benzynowych. Te silniki mają
niewielkie wymagania jakościowe, dużo niższe niż turbo diesle w samochodach.
Przechowywanie gazu z gnojowicy jest trudne. Trzeba sprężarkę, czyli...
agregat. Potrzeba też odpowiednie rury specjalną sprężarkę itp, żeby nic nie
wybuchło.

Bezedury...

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/