Zamykam sezon polowań

41. Data: 2016-10-31 19:34:59

Temat: Re: Zamykam sezon polowań
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Oct 2016 16:08:40 +0100, tomek napisał(a):

> Ja żem tyko prosty, chop ze wsi. Żem to tyko słyszał nie czytał bo jo
> czytać nie umie i w guglu tyż nie umie obaczyć czy to Lem powiedzioł czy
> Sokrates.Ty umisz to pewno mosz racje

No na to wychodzi, panie Dopuki, LOL.
http://pikio.pl/przeglad-lgarstw-internetowych/

42. Data: 2016-10-31 20:26:04

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-28 10:27, wolim pisze:

> Kim Ty jesteś, synku?

To gatunek psa.

43. Data: 2016-11-03 14:08:42

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-31 16:08, tomek pisze:

> Ja żem tyko prosty, chop ze wsi.

Ty nie tyle prosty chłop ze wsi, co prostak z wiejskim rodowodem - a to różnica.
Prostych, wrażliwych ludzi cenię, bez względu na pochodzenie.

Po wyprowadzce z ursynowskiego blokowiska, mieszkam teraz na osiedlu domków
jednorodzinnych. Niby miasto, ale żyje się tu jak na wsi - spokój, cisza,
blisko las i jezioro. Prócz migrantów z wielkiego miasta, są tu też przybysze
z okolicznych wsi, którym rodzice za eurodopłaty pomogli pójść na swoje do
miasta. Prawie na każdej posesji jest pies, czasem dwa. Charakterystyczne,
że u przybyszów ze wsi stoją na posesji budy dla psów, tak jak u ojców na
gumnie. Postęp jednak jakiś jest, bo pies już nie jest na łańcuchu, ale
w kojcu 2x3 m, wypuszczany na noc. "Panie, dom to nie miejsce dla psa..."

Tu mi się przypomniał dowcip o góralu, który pierwszy raz pojechał w odwiedziny
do dzieci, które poszły "do bloku". Po powrocie, sąsiedzi pytają: no i jak tam,
kumie, żyje się w mieście? - I tam, krzywi się góral, srają w domu!

--
collie

44. Data: 2016-11-04 19:11:51

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-03 o 14:08, collie pisze:

> [...]
> jak tam,
> kumie, żyje się w mieście? - I tam, krzywi się góral, srają w domu!

Czego byś nie mówił, to nie pies mieszka u ciebie w mieszkaniu tylko ty
u psa w budzie.

45. Data: 2016-11-04 22:05:02

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-04 19:11, t-1 pisze:

> Czego byś nie mówił, to nie pies mieszka u ciebie w mieszkaniu tylko ty
> u psa wbudzie.

No - w budzie, która ma ca 270 m2. Nie narzekam, psy takoż.

--
collie

[ ISM ] Theory and Design for Mechanical Measurements, 6th Ed by Figliola, Beasley
Rzędy drzew naprzemiennie
kiedy odrosnie trawa
Pochwała drożdży
trzmiele w kompostowniku