Zanim znowu czepisz się księży.

1. Data: 2021-09-30 16:07:33

Temat: Zanim znowu czepisz się księży.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,Boy Scouts of America, czyli Związek Amerykańskiego Harcerstwa, właśnie
zbankrutował. O pedofilię zostało oskarżonych prawie 8 tysięcy harcmistrzów
i opiekunów.
Związek 18 lutego zwrócił się do sądu upadłościowego w Delaware o ochronę
przed aktualnymi i potencjalnymi wierzycielami. Chodzi o ponad 1800 byłych
skautów - ofiar molestowania i innych seksualnych przestępstw, jakie mieli
popełnić na przestrzeni 70 lat ich przełożeni. BSA jest za nie
odpowiedzialny, bo je tolerował."
https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/swiat/19443
46,1,usa-pedofile-wsrod-skautow.read

32-letni harcmistrz z kierownictwa jednego z kieleckich hufców jest
podejrzany o kontakty seksualne z dziewczynką poniżej 15. roku życia. Miało
do nich dojść m.in. podczas obozu harcerskiego.
https://www.newsweek.pl/pedofilia-na-obozie-harcersk
im/73c3ekn

,,Przed częstochowskim sądem stanie drużynowy Związku Harcerstwa Polskiego.
Mężczyzna założył swoją drużynę harcerską w jednej z podczęstochowskich
wsi. Była ona jednak przykrywką dla jego przerażającej działalności.
Oskarżony najpierw starał się zdobyć zaufanie dziewcząt należących do
drużyny, aby później brutalnie je gwałcić."
https://dziennikzachodni.pl/druzynowy-gwalcil-harcer
ki-biwaki-i-obozy-byly-przykrywka/ar/7258562

,,Walczące z ,,promocją homoseksualizmu" Centrum Życia i Rodziny z Warszawy
zarzuca taką promocję Związkowi Harcerstwa Polskiego. Autorzy petycji do
władz ZHP szczególnie krytykują Chorągiew Łódzką. Dlaczego? Ponieważ
zorganizowała spotkanie z aktywistami ruchu LGBT i edukatorami seksualnymi,
a także współpracowała z Grupą Polskich Chrześcijan LGBTQ Wiara i Tęcza. Do
tego dochodzi opublikowanie przez ZHP, wydanego w Łodzi, podręcznika dla
drużynowych, zgodnie z którym ",,także osoby nieheteronormatywne (czyli homo
i biseksualiści) mogą być członkami ZHP oraz zdobywać kolejne stopnie i
funkcje". Zainspirowana petycją posłanka Anna Sobecka (PiS) wysłała
interpelację do minister edukacji, pytając, jak Anna Zalewska może
przeciwdziałać ,,seksualizacji dzieci"."
https://dzienniklodzki.pl/harcerze-z-lodzi-oskarzani
-o-promocje-homoseksualizmu-poslanka-pis-donosi-na-z
hp-do-men/ar/13522912

,,(...) Odszedł, kiedy na jaw wyszły jego skłonności. Jos B., główny
podejrzany w sprawie gwałtu i zamordowania 11-letniego Nicky'go
Verstappena, w 2002 r. został zmuszony przez policyjnego detektywa do
opuszczenia holenderskiego harcerstwa - informuje gazeta " Algemeen Dagblad
"(...)
Jos B. przyznał się do pedofilskich skłonności. Peters dał mu do
zrozumienia, że ma pewne informacje, których nie może wykorzystać jako
policjant, ale martwią go jako członka harcerstwa. B. miał przyznać, że
interesują go "chłopcy w wieku 10-15 lat" i że ma na sumieniu molestowanie.
Peters kazał mu natychmiast opuścić harcerstwo, co Jos uczynił.
Nawiązał kontakt z polskim harcerstwem niedługo później. B. uczestniczył w
wyjazdach i obozach harcerskich, prowadząc zajęcia survivalowe. W 2010 roku
jako "instruktor z Holandii" organizował w ZHP seminarium ."
https://www.o2.pl/artykul/pedofil-w-polskim-harcerst
wie-policjant-badajacy-sprawe-ujawnil-nowe-fakty-629
2694013683841a

,,Uzasadnienie faktyczne
Z. G. (1) został oskarżony o to, że:

I. w okresie od (...) r. do (...) r., daty dokładnej nie ustalono, w C.,
gm. K., pow. (...), w trakcie trwania obozu harcerskiego (...), gdzie
pełnił funkcję Komendanta tego obozu, przy wykorzystaniu przewagi
fizycznej, młodego wieku pokrzywdzonego, jak i nadużywając zaufania,
doprowadził uczestnika tego obozu - małoletniego D. Ł., ur. (...) do
poddania się innej czynności seksualnej, w ten sposób, że po ściągnięciu mu
spodni i majtek, wbrew jego woli, pomimo jego oporu, gdy próbował wstać z
łóżka, przy użyciu przemocy polegającej na przytrzymywaniu go ręką za barki
w pozycji leżącej, swoją ręką stymulował jego członka, czym doprowadził do
wytrysku,

tj. o przestępstwo z art. 197 § 3 pkt 2 k.k.

II. w okresie od (...) r. do (...) r., dat dokładnych nie ustalono, w C.,
gm. K., pow. (...), w trakcie trwania obozu harcerskiego (...), gdzie
pełnił funkcję Komendanta tego obozu oraz w czasie wycieczki autokarowej do
P., wielokrotnie, w krótkich odstępach czasu, w wykonaniu z góry powziętego
zamiaru, nadużywając stosunku zależności oraz zaufania, doprowadził
uczestnika tego obozu - małoletniego D. Ł., ur. (...) do poddania się innym
czynnościom seksualnym, w ten sposób, że wielokrotnie chwytał go za
genitalia, pośladki, talię, kładł się na niego oraz szczypał go w uda, tj.
o przestępstwo z art. 200 § 1 k.k. w zw. z art. 12 k.k.

III. w okresie od (...) r., dat dokładnych nie ustalono, w C., gm. K., pow.
[...]
uczestnika tego obozu - małoletniego B. M. (1), ur. (...) do poddania się
innym czynnościom seksualnym, w ten sposób, że wielokrotnie chwytał go za
genitalia, pośladki, kładł się na niego, a nadto w pomieszczeniu kuchennym
domku letniskowego, w którym małoletni nocował, kładąc mu rękę na wysokości
obojczyka przy szyi, a drugą ręką podnosząc mu głowę do góry, przystawił
swoją głowę do jego szyi próbując go pocałować w szyję, czym usiłował
doprowadzić go do poddania się innej czynności seksualnej, jednakże
zamierzonego celu nie osiągnął wskutek zdecydowanego oporu - odepchnięcia
go przez małoletniego.

tj. o przestępstwo z art. 200 § 1 k.k. i art. 13 § 1 k.k. w zw. z art. 200
§ 1 k.k. w zw. z art. 12 k.k.

IV. w okresie od (...) r., dat dokładnych nie ustalono, w C., gm. K., pow.
[...]
uczestnika tego obozu - małoletniego J. P. ur. (...) do poddania się innym
czynnościom seksualnym, w ten sposób, że wielokrotnie chwytał go za
genitalia, pośladki, uda, kładł się na niego, łaskotał go oraz szczypał po
całym ciele, tj. o przestępstwo z art. 200 § 1 k.k. w zw. z art. 12 k.k.

V. w okresie od dnia (...) r., w P., gm. R., pow. (...), w trakcie trwania
obozu harcerskiego (...), gdzie był członkiem kadry wychowawczej tego obozu
i pełnił funkcję drużynowego, czterokrotnie, w krótkich odstępach czasu, w
wykonaniu z góry powziętego zamiaru, nadużywając stosunku zależności oraz
zaufania, doprowadził uczestnika tego obozu - małoletniego M. M. (1), ur.
(...) do poddania się innym czynnościom seksualnym, w ten sposób, że
chwytał go za genitalia, a nadto w nocy z (...) r., kiedy małoletni spał w
namiocie wartowniczym w zapiętym śpiworze, obudził go szarpnięciem, po czym
dotykał go ręką po genitaliach, a następnie usiłował rozpiąć zamek jego
śpiwora, czego jednak nie udało mu się uczynić z uwagi na zdecydowany opór
pokrzywdzonego tj. o przestępstwo z art. 200 § 1 k.k. w zw. z art. 12 k.k.

VI. w dniu (...) r., w P., gm. R., pow. (...), w trakcie trwania obozu
harcerskiego (...), gdzie był członkiem kadry wychowawczej tego obozu i
pełnił funkcję drużynowego, przy wykorzystaniu przewagi fizycznej, młodego
wieku pokrzywdzonego, zaskoczenia, jak i nadużywając zaufania doprowadził
uczestnika tego obozu - małoletniego J. P., ur. (...) do poddania się innym
czynnościom seksualnym, w ten sposób, że kiedy małoletni szykował się do
skorzystania z prysznica, będąc ubranym wyłącznie w bokserki, podszedł do
niego i pomimo jego sprzeciwu szczypał go po brzuchu, klatce piersiowej i
sutkach, a następnie przemocą, wskutek stawianego przez pokrzywdzonego
oporu, popchnął go na barierkę przy prysznicach i przydusił go do niej, po
tym chwycił go jedną ręką pod pachę, uniósł go w górę unieruchamiając go w
ten sposób, po czym drugą ręką chwycił go za genitalia, tj. o przestępstwo
z art. 197 § 3 pkt 2 k.k.

Wyrokiem z dnia (...). Sąd Okręgowy w P. uznałoskarżonego Z. G. (1) za
winnego tego, że:

1. w okresie od (...) r., daty dokładnej nie ustalono, w C., gm. K., pow.
(...), w trakcie trwania obozu harcerskiego (...), gdzie pełnił funkcję
Komendanta tego obozu, w wykonaniu z góry powziętego zamiaru, w krótkich
odstępach czasu wielokrotnie nadużywając stosunku zależności oraz zaufania,
doprowadził uczestnika tego obozu - małoletniego poniżej lat (...) D. Ł.,
ur. (...) do poddania się innym czynnościom seksualnym, w ten sposób, że
wielokrotnie chwytał go za genitalia, pośladki, talię, kładł się na niego
oraz szczypał go w uda, a nadto przy wykorzystaniu przewagi fizycznej,
młodego wieku pokrzywdzonego, jak i nadużywając zaufania, stosując przemoc
wobec osoby, doprowadził uczestnika tego obozu - małoletniego poniżej lat
[...]
jego członka, czym doprowadził do wytrysku, tj. popełnienia czynu
stanowiącego przestępstwo z art. 197 § 2 i 3 pkt 2 k.k. i art. 200 § 1 k.k.
w zw. z art. 11 § 2 k.k. i art. 12 k.k. i za to, na podstawie art. 197 § 3
pkt 2 k.k. w zw. z art. 11 § 3 k.k. wymierzył mu karę (...) miesięcy
pozbawienia wolności, na podstawie art. 41 § 1a k.k. orzekł wobec niego
zakaz zajmowania wszelkich stanowisk, wykonywania wszelkich zawodów albo
działalności, związanych z wychowaniem, edukacją, leczeniem małoletnich lub
z opieką nad nimi dożywotnio, na podstawie art. 41a § 2 i 4 k.k. oraz art.
43 § 1 k.k. orzekł wobec Z. G. (1) zakaz kontaktowania się w jakiejkolwiek
formie z pokrzywdzonym D. Ł., zakaz zbliżania się do niego na odległość
bliższą niż (...), zakaz przebywania na placach zabaw, w budynkach szkół
podstawowych i przedszkoli, terenach rekreacyjno - sportowych przy
opisanych wyżej placówkach szkolnych i przedszkolnych, zakaz przebywania w
określonych środowiskach wyrażający się w uczestniczeniu w jakiejkolwiek
formie w obozach harcerskich, koloniach, biwakach, wycieczkach szkolnych i
przedszkolnych oraz innych zorganizowanych dla małoletnich wyjazdach, przy
czym okres obowiązywania orzeczonego w niniejszym punkcie środka ustalił na
10 lat, zaś na podstawie art. 46 § 1 k.k. orzekł od oskarżonego na rzecz
małoletniego D. Ł. - płatne do rąk jego przedstawicielki ustawowej C. Ł.
zadośćuczynienie za doznaną krzywdę w kwocie (...) zł.

2. popełnienia zarzuconego mu w pkt III oskarżenia czynu stanowiącego
przestępstwo z art. 200 § 1 k.k. w zb. z art. 13 § 1 k.k. w zw. z art. 200
§ 1 k.k. w zw. z art. 12 k.k., uzupełniając opis czynu o to, że
pokrzywdzonym był małoletni poniżej lat (...) i za to na podstawie art. 200
§ 1 k.k. wymierzył mu karę 2 lat i 3 miesięcy pozbawienia wolności, na
podstawie art. 41 § 1a k.k. orzekł wobec Z. G. (1) zakaz zajmowania
wszelkich stanowisk, wykonywania wszelkich zawodów albo działalności,
związanych z wychowaniem, edukacją, leczeniem małoletnich lub z opieką nad
nimi dożywotnio, na podstawie art. 41a § 2 i 4 k.k. oraz art. 43 § 1 k.k.
orzekł wobec niego zakaz kontaktowania się w jakiejkolwiek formie z
pokrzywdzonym B. M. (1), zakaz zbliżania się do niego na odległość bliższą
niż 100 zakaz przebywania na placach zabaw, w budynkach szkół podstawowych
[...]

3. popełnienia zarzuconego mu w pkt IV oskarżenia czynu stanowiącego
przestępstwo z art. 200 § 1 k.k. w zw. z art. 12 k.k., uzupełniając opis
[...]
z opieką nad nimi dożywotnio, a na podstawie art. 41a § 2 i 4 k.k. oraz
art. 43 § 1 k.k. orzekł wobec niego zakaz kontaktowania się w jakiejkolwiek
formie z pokrzywdzonym J. P., zakaz zbliżania się do niego na odległość
bliższą niż (...) (sto metrów), zakaz przebywania na placach zabaw, w
[...]
orzeczonego w niniejszym punkcie środka ustalił na (...) lat;

4. popełnienia zarzuconego mu w pkt V oskarżenia czynu stanowiącego
przestępstwo z art. 200 § 1 k.k. w zw. z art. 12 k.k., uzupełniając opis
czynu o to, że pokrzywdzonym był małoletni poniżej lat 15 i za to na
[...]
formie z pokrzywdzonym M. M. (1), zakaz zbliżania się do niego na odległość
[...]

5. popełnienia zarzuconego mu w pkt VI oskarżenia czynu stanowiącego
przestępstwo z art. 197 § 2 i 3 pkt 2 k.k., uzupełniając opis czynu o to,
że pokrzywdzonym był małoletni poniżej lat (...) i za to na podstawie art.
197 § 3 pkt 2 k.k. wymierzył mu karę 3 lat pozbawienia wolności, na
podstawie art. 41 § 1a k.k. orzekł wobec Z. G. (1) zakaz zajmowania
wszelkich stanowisk, wykonywania wszelkich zawodów albo działalności,
związanych z wychowaniem, edukacją, leczeniem małoletnich lub z opieką nad
nimi dożywotnio, zaś na podstawie art. 41a § 2 i 4 k.k. oraz art. 43 § 1
[...]

Na podstawie art. 85 § 1-3 k.k. i art. 86 § 1 k.k. Sąd Okręgowy połączył
orzeczone wobec oskarżonego wyżej kary pozbawienia wolności i wymierzył mu
karę łączną 6 lat i 6 miesięcy pozbawienia wolności, na poczet której
zaliczył oskarżonemu na podstawie art. 63 § 1 k.k. okres rzeczywistego
pozbawienia wolności od dnia (...) roku i nadal, przyjmując, że jeden dzień
rzeczywistego pozbawienia wolności równoważny jest jednemu dniowi kary
łącznej pozbawienia wolności.

Na podstawie art. 62 k.k. Sąd orzekł, że oskarżony ma odbywać karę łączną
pozbawienia wolności w systemie terapeutycznego oddziaływania w związku z
zaburzeniami preferencji seksualnych.

Na podstawie art. 93g § 3 k.k. w zw. z art. 93d § 5 k.k. Sąd orzekł tytułem
środka zabezpieczającego umieszczenie Z. G. (1) po odbyciu kary w zakładzie
psychiatrycznym.

Na podstawie art. 90 § 2 k.k. połączył orzeczone wobec Z. G. (1) zakazy
przebywania w określonych środowiskach lub miejscach i orzeka zakaz
przebywania na placach zabaw, w budynkach szkół podstawowych i przedszkoli,
terenach rekreacyjno - sportowych przy opisanych wyżej placówkach szkolnych
i przedszkolnych, zakaz uczestniczenia w jakiejkolwiek formie w obozach
harcerskich, koloniach, biwakach, wycieczkach szkolnych i przedszkolnych
oraz innych zorganizowanych dla małoletnich wyjazdach i orzekł ten zakaz na
okres 10 lat jako zakaz łączny.

Na podstawie art. 90 § 2 k.k. Sąd połączył orzeczone wobec Z. G. (1) zakazy
zajmowania wszelkich stanowisk, wykonywania wszelkich zawodów albo
działalności, związanych z wychowaniem, edukacją, leczeniem małoletnich lub
z opieką i orzekł ten zakaz dożywotnio jako zakaz łączny.

Na podstawie art. 90 § 2 k.k. Sąd połączył orzeczone wobec Z. G. (1) zakazy
kontaktowania się w jakiejkolwiek formie z pokrzywdzonym J. P., zakaz
zbliżania się do niego na odległość bliższą niż 100 i orzekł ten zakaz na
okres 10 lat jako zakaz łączny.

Na podstawie art. 29 ust. 1 ustawy Prawo o adwokaturze oraz § 2, pkt 1 i 2,
§ 4 ust. 1 i 2, § 17 ust. 1 pkt 2, § 17 ust. 2 pkt 5 i § 20 Rozporządzenia
Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 października 2016 r. w sprawie ponoszenia
przez Skarb Państwa kosztów nieopłaconej pomocy prawnej udzielonej przez
adwokata z urzędu zasądził od Skarbu Państwa - Sąd Okręgowy w P. na rzecz
adw. K. P. kwotę (...) zł brutto tytułem wynagrodzenia i kwotę (...) zł
tytułem zwrotu wydatków poniesionych przez obrońcę w związku z obroną z
urzędu oraz zwolnił oskarżonego od ponoszenia kosztów sądowych.(...)
https://sip.lex.pl/orzeczenia-i-pisma-urzedowe/orzec
zenia-sadow/ii-aka-255-17-wyrok-sadu-apelacyjnego-w-
poznaniu-522752514

I T D I T P

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2021-10-01 08:07:32

Temat: Re: Zanim znowu czepisz się księży.
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.09.2021 o 16:07, XL pisze:
> ,,Boy Scouts of America, czyli Związek Amerykańskiego Harcerstwa, właśnie
> zbankrutował. O pedofilię zostało oskarżonych prawie 8 tysięcy harcmistrzów
> i opiekunów.

I w jaki sposób to usprawiedliwia sukienkowych pedofilów?

I dlaczego znowu wypełzłaś? Podpisałaś kolejną umowę z jakąś ruską
trollownią?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2021-10-08 01:59:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> I w jaki sposób to usprawiedliwia sukienkowych pedofilów?
>
> I dlaczego znowu wypełzłaś? Podpisałaś kolejną umowę z jakąś ruską
> trollownią?

Jak to dlaczego? Żeby stare, zardzewiałe i TĘPE nożyce się odezwały.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2021-10-27 18:37:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> ,,Boy Scouts of America, czyli Związek Amerykańskiego Harcerstwa, właśnie
> zbankrutował. O pedofilię zostało oskarżonych prawie 8 tysięcy harcmistrzów
> i opiekunów.(...)

https://www.se.pl/trojmiasto/pomorskie-nauczyciel-mo
lestowal-26-dziewczynek-amerykanski-nauczyciel-skaza
ny-aa-AwuR-19QL-zwFd.html

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2021-10-27 20:38:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.10.2021 o 18:37, XL pisze:

> https://www.se.pl/trojmiasto/pomorskie-nauczyciel-mo
lestowal-26-dziewczynek-amerykanski-nauczyciel-skaza
ny-aa-AwuR-19QL-zwFd.html

"Na karę pięciu lat więzienia Sąd Okręgowy w Gdańsku skazał w środę (27
października) 43-letniego Amerykanina, oskarżonego (...)

Sąd niższej instancji wymierzył też mężczyźnie dożywotni zakaz
wykonywania pracy związanej z wychowywaniem, opieką i edukacją małoletnich."

Czegoś jeszcze nie doczytałaś lub nie rozumiesz?

--
Ewa

6. Data: 2021-10-27 23:44:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> wykonywania pracy związanej z wychowywaniem, opieką i edukacją małoletnich."
>

> Czegoś jeszcze nie doczytałaś lub nie rozumiesz?

Może chociaż ,,cześć" - po latach by? Skoro już.
Ad rem: A co tu ,,rozumieć" i ,,doczytywać"? Stworzenie Ty naiwne, Ty
najwyraźniej po prostu nie masz świadomości, jakim zabiegom podlegał KK
podczas rządów czerwonej komuny - gdy w czasie tzw. odwilży, gdy poluzowano
restrykcje wobec niego, wtłoczono w szeregi alumnów kilkanaście tysięcy
wtyk SB, często o najgorszym autoramencie moralnym. Było to działanie
obliczone precyzyjnie na długofalowe rozwalanie KK od środka, dziewico Ty
mentalna. Plony tego są zbierane do dziś - żadna inna siła nie chroni DZIŚ
bezkarności pedofilskiej wśród kleru tak, jak robią to dzisiejsi następcy
SB.
Brak wyroków? - czep się Twoich postkomunistycznych sędziów, tych z
manifestacji. Bo to oni kryją tych padalców, będąc sędziami wprost z
mianowania SB lub ich następców. Nie ma wyroków? No jasne! Przecież nie po
to zhakowano delikwenta, by go osądzić i posadzić, lecz by go wykorzystać
do swoich celów. Ks. Franciszek Cybula TW "Franko", kapelan prezydenta TW
"Bolek", śmiało uczestniczący w prasówkach Wałęsy obok Wachowskiego jest
tego dowodem. Stawiam dolary przeciwko orzechom, że WSZYSCY homoseksualiści
(nie mówiąc o pedofilach) w sutannach, wyświęceni za komuny robili i tu i
tam. I nadal będą. Już wiesz, kto ich kryje - Twoi wybrańcy w sądach.
Czegoś nie doczytałaś czy nie rozumiesz? To przeczytaj jeszcze raz. Nie
pomogę.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2021-10-28 18:41:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.10.2021 o 23:44, XL pisze:
> dziewico Ty
> mentalna.

Nie każ mi szukać antonimu, by określić Ciebie. 8-)

> tego dowodem. Stawiam dolary przeciwko orzechom, że WSZYSCY homoseksualiści
> (nie mówiąc o pedofilach) w sutannach, wyświęceni za komuny robili i tu i
> tam. I nadal będą. Już wiesz, kto ich kryje -

Między nimi Dziwisz też?

No to cześć!

--
Ewa

8. Data: 2021-10-28 19:22:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Nie każ mi szukać antonimu, by określić Ciebie. 8-)

Uważasz, że masz podstawy?

> Między nimi Dziwisz też?

,,Między NIMI Dziwisz"? - a to on jest homo, czy pedo? Coś mnie ominęło? Nie
sądzę. Czyli u Ciebie czytanie nadal mija się ze zrozumieniem. To już może
więcej nie podskakuj, póki Ci się nie spotkają?

> No to cześć!

Super. Lepiej późno, niż wcale - byle trwale.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2021-10-28 19:52:26

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.10.2021 o 19:22, XL pisze:

> ,,Między NIMI Dziwisz"? - a to on jest homo, czy pedo? Coś mnie ominęło?

Ominęło cię, że ich kryje.
Fakty mają dziwną tendencję do omijania ciebie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2021-10-28 20:39:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Ominęło cię, że ich kryje.
> Fakty mają dziwną tendencję do omijania ciebie.

Ale wiesz to na pewno (czyli masz dowody), czy tylko sobie mozolnie
wyszukałeś paluszkiem w GWnie i innych gwnianych Plotkach, Pudelkach i na
drzwiach magla, bo ci pasuje do twoich urojeń?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Statystyka w służbie totalitaryzmu.
istnienie staje się aktem buntu