Zapalenie cewki moczowej

1. Data: 2004-08-15 22:43:36

Temat: Zapalenie cewki moczowej
Od: "JOLA" <J...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiatam!!
Często po stosunku z chłopakiem(używając prezerwtywy) oraz kąpieli w
jeziorze łapię jakąś infekcję(prawdopodobnie zapalenie cewki moczowej)
objawiającą się: silnym bulem okolic przepony moczowo-płciowej(chyba tak to
się nazywa),i potrzebą bardzo częstego wydalania moczu.Jeśli ktoś wie czyn
spowodowane są moje dolegliwości oraz jak leczyć takie przypadki proszę o
pomoc.Dodam że dbam o higienę ,a przepisywane dotąd przez lekarzy
antybiotyki pomagają lecz po ich odłożeniu problem powraca :-(.

2. Data: 2004-08-16 07:10:35

Temat: Re: Zapalenie cewki moczowej
Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Pierwsze, co powinnaś zrobić to posiew - będziesz wiedziała z czym walczysz.
U kobiet częstą bakterią jest E. coli, która powoduje takie nawracające
zapalenie pęcherza i antybiotyki często wręcz pogarszają sytuację niż
pomagają (zabijają wszystkie bakterie, przez co te "złe" mają pole do
popisu. Sama mam podobny problem nad którym już zapanowałam. Zrób sobie
badania moczu i idź do dobrego urologa!
Pozdrawiam, Marta

Użytkownik "JOLA" <J...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pomoc.Dodam że dbam o higienę ,a przepisywane dotąd przez lekarzy
> antybiotyki pomagają lecz po ich odłożeniu problem powraca :-(.

nadwrazliwy pecherz moczowy
jak długo przechowywać otwarte krople?
Zrost ścięgien po urazie
pytanie o ubezpieczenie w UE
Poradnia VIGOR w W-wie - dr Niesłuchowski