Zapalenie gruczolu krokowego

1. Data: 2009-03-25 07:12:20

Temat: Zapalenie gruczolu krokowego
Od: "Dariusz" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie - mam zapalenie owego gruczolu i bylem z tym u urologa, urolog
zrobil moim zdaniem pozadne usg, sprawdzil wyniki moczu (ogulne i
bakteriologiczne - wszytko ok ) - stwierdzil iz zapalenie gruczolu jest
niewyleczalne gdyz pierwsze przebyte uszkadza gruczol krokowy i powoduje
jego nieodwracalne zmiany, ze lekkie pobolewanie i cisnienie na mocz bedzie
przychodzilo raz na jakis czas - ze tabletkami mozna je zlikwidowac, ale ono
bedzie wracalo po jakims czasie. I tak w kolo. Ze tabletkami - nawet tymi
bardzo agrswnymi (antybiotyki) niejest w stanie tego wyleczyc tylko lekko
zmniejszyc ale i tak to powroci po jakims czasie.

Czy to co napisalem jest prawda?

Darek

2. Data: 2009-03-25 07:29:06

Temat: Re: Zapalenie gruczolu krokowego
Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tabletkami - nawet tymi bardzo agrswnymi (antybiotyki) niejest w stanie
> tego wyleczyc tylko lekko zmniejszyc ale i tak to powroci po jakims

Rokowanie jakie przedstawiłes jest mniej wiecej prawdziwe. Oczywiscie
przebieg (nawroty) wyste puja roznie czesto ale rokowanie co do wyleczenia
jest niepomyslne.

3. Data: 2009-03-25 07:35:02

Od: "Dariusz" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli jednym slowem - diagnoza jaka postawil urolog jest prawdziwa i owej
choroby nieda sie wyleczyc, mozna tylko ja zmniejszac jak sie nasila i sie
do niej przyzwyczaic, dowiedzialem sie ze zmniejsza ona mozliwosc
zachorowania na raka prostaty - wiec sa jakies pozytywy tego uporczywego i
niemilego schorzenia.

4. Data: 2009-03-25 08:04:08

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do niej przyzwyczaic, dowiedzialem sie ze zmniejsza ona mozliwosc
> zachorowania na raka prostaty - wiec sa jakies pozytywy tego uporczywego i

Nie wiem czy diagnoza (rozpoznanie ) jest prawdziwe. Ja napisałem o
rokowaniu.
Co do ryzyka raka prostaty w przewlekłym zapaleniu prostaty nie wypowiadam
sie bo nie wiem.

5. Data: 2009-03-25 19:50:08

Od: "p47" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>>

> Rokowanie jakie przedstawiłes jest mniej wiecej prawdziwe. Oczywiscie
> przebieg (nawroty) wyste puja roznie czesto ale rokowanie co do wyleczenia

Nawet informacje (obfite!) , które wyrzucają na ten temat Google
sygnalizują, że niepotrzebnie straszysz pytajacego!
Rokowania w zapaleniu stercza zależą od wielu czynników, z których
najwazniejszym chyba jest przyczyna stanu zapalnego. W zaleznosci od tych
czynników (przyczyny, zaawansowania, powikłań itp) rokowania moga być rózne,
takze poytywne, choć zazwyczaj kuracja jest dośc długa.
Ale pełne wyleczenia maja miejsce, na co jest wiele przykładów.

p47

6. Data: 2009-03-25 20:13:54

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamina D na odpowiednim poziomie we krwi zmniejsza ryzyko
zachorowania na raka prostaty, bo zwiększa potencjał odbudowy
nabłonków w prawidłowy sposób, przez co nie rakowacieją.
Takie samo działanie zwiększające potencjał odbudowy nabłonków mają te
wszystkie preparaty zawierające wyciąg z palmy sandałowej (jeśli
pomyliłem polską nazwę, po angielsku - saw palmetto). Reklamowane są w
telewizji ciągle.

Możesz wyguglac sobie o działaniach wit. D, a także preparatów z
wyciągiem z palmy na prostatę. Może będzie wskazane używanie tych
preparatów.

Gdybyś mógł zapytac lekarza o przyczyny problemów lub konkretną nazwę
schorzenia i wyszukał sobie tą nazwę w Internecie, to może by to
pomogło. Niestety, pomimo zapowiedzi, że pacjent ma byc zawsze
informowany, nie zawsze się tak dzieje. Najlepiej sobie zapisac tą
nazwę od razu na kartce.
Tyle można zrobic na początek.

7. Data: 2009-03-26 12:51:31

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p47" <p...@b...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> rózne, takze poytywne, choć zazwyczaj kuracja jest dośc długa.
> Ale pełne wyleczenia maja miejsce, na co jest wiele przykładów.

Zamiast informacji z googla cenie fachowe wydawnictwa i rozmowe z kolegami
którzy na leczeniu tego schorzenia zjedli zęby.
Nie przeczę zdarza sie wyleczyć albo dolegliwości sa tak sporadyczne czy
niewielkie, że pacjent nie zwraca na nie uwagi.
Co nie zmienia faktu, ze rokowanie co do wyleczenia jest złe. Natomiast co
do życia dobre :-).
Postawienie sprawy jasno sprawia, ze pacjent nie jest oszukiwan,y a w tym
przypadku jak i w innych podobnych dolegliwosciach o przewlekłym przebiegu,
zawsze znajda sie cudotwórcy, obiecujacy 100% wyleczenie.

8. Data: 2009-03-26 13:35:31

Od: "Dariusz" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co do uleczenia - to moj doltor powiedzial iz ta chorobe lecza lekarze
ktorzy zajmuja glowa - bo fizycznie jakiejs tam rureczki (naczynaka
rureczkowatego) ktore zostalo zniszczone nieda sie wyleczyc, a tylko glowe
pacjienta by nauczyl sie zyc z tego typu dyskonfortem.

Darek

9. Data: 2009-03-26 13:39:34

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rureczkowatego) ktore zostalo zniszczone nieda sie wyleczyc, a tylko glowe
> pacjienta by nauczyl sie zyc z tego typu dyskonfortem.

Mniej więcej. Jak nie mozna wyleczyc to trzeba polubić. Ok, zaakceptować.

10. Data: 2009-03-26 18:43:41

Od: "p47" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przypadku jak i w innych podobnych dolegliwosciach o przewlekłym
> przebiegu, zawsze znajda sie cudotwórcy, obiecujacy 100% wyleczenie.

No to podaj link do tych "fachowych wydawnictw", w których będzie napisane,
ze np. bakteryjne zapalenie gruczołu krokowego w ogóle nie da się
wyleczyć! -czekam z napięciem;-))

p47

PS. Owszem, takie zapalenie leczą sie często długo (trudnosci z "dostaniem
się" leku do chorej tkanki), ale jednak z pozytywnym skutkiem. Tak
przynajmniej mówi zarówno praktyka kliniczna, jak i owa "literatura
fachowa". Oczywiscie bywają powikłania, schorzenia nakładające się itp.
powodujace tez niepowodzenia terapii, ale prezenowane przez Piotra
Maksymowicza stwierdzenie "nie da się wyleczyć" jest MZ zarówno pochopne,
jak i nieuprawnione!

Badanie OCT
Witaminy - pastylki rozpuszczalne typu 'plussz'
rezonans magnetyczny w Lublinie - gdzie??? pilna sprawa
Gastroskopia - przeciwskazania
tlenek magnezu - jony magnezu