Zapalenie oskrzeli.

1. Data: 2008-04-05 07:33:59

Temat: Zapalenie oskrzeli.
Od: Camelos <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Jakie jeść owoce przy zapaleniu oskrzeli? Wiadomo, że przy zapisanym
antybiotyku i innych proszkach warto wzbogacić organizm o witaminki.
Pomarańcze, grejpfruty, banany, jabłka? Owoce, które swoją
kwaskowością/słodkością nie podrażnią gardła chorej osoby.

K.

2. Data: 2008-04-05 15:25:04

Temat: Re: Zapalenie oskrzeli.
Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Kwi, 09:33, Camelos <n...@o...pl> wrote:
> [...]
> Pomarańcze, grejpfruty, banany, jabłka? Owoce, które swoją
> kwaskowością/słodkością nie podrażnią gardła chorej osoby.

te, na które masz ochotę i lubisz. Czosnek i cebula zawsze korzystne.
pa st.

3. Data: 2008-04-05 20:40:43

Od: Camelos <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kynast pisze:

> te, na które masz ochotę i lubisz. Czosnek i cebula zawsze korzystne.
> pa st.

Sęk w tym, że to nie ja jestem chory. Ja bym może i pomarańcze zjadł,
choć nie wiem, bo zapalenia oskrzeli w moim przypadku nie kojarzę ;)
A z troski o chorą osobę, nie chciałbym jej zrobić 'krzywdy' ;)

4. Data: 2008-04-07 10:04:15

Od: <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żadne owoce na pewno nie zaszkodza, wiec smialo mozna i trzeba je jesc
podczas choroby! najlepiej wszystkich po trochu...! to mile, ze sie o kogos
troszczysz! ;-)

5. Data: 2008-04-07 20:12:33

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Camelos" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Pomarańcze, grejpfruty, banany, jabłka? Owoce, które swoją
> kwaskowością/słodkością nie podrażnią gardła chorej osoby.

No i wlasnie, jak sie maja witaminy naturalne z owocow czy warzyw do kuracji
antybiotykowej?
Wiadomo juz, ze jesli chodzi o suplementacje, nie powinno sie jej stosowac
podczas takowego leczenia, albowiem antybiotyki nie sa wchlaniane w calosci,
wiec szkoda truc nadaremnie organizm. Czesto pacjenci wracaja do lekarza po
zmiane antybiotykow, twierdzac, ze nie sa skuteczne. A moze to wlasnie przez
witaminy?!
Natomiast nie sadze, zeby niewielka ilosc witamin spozyta w postaci owoca
moglaby zaklocic wchlanianie antybiotykow, chociaz kto tam wie...
Czy ktos rozgryzal ten problem??

Przekaż 1%podatku:
http://www.dzieciom.pl/3682
http://www.dogtor.iq.pl/procentpodatku.php