Zapalenie oskrzeli i zarażanie

1. Data: 2010-12-23 18:54:14

Temat: Zapalenie oskrzeli i zarażanie
Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

W poniedziałek zaczęły sie pierwsze objawy, w sumie nie wiadomo skąd.
W wtorek lekarz stwierdził zapalenie oskrzeli i zalecił Fromilid.
Stam chorego zdecydowanie sie poprawił, temperatura spadła.

Powstaje pytanie, czy jutro chory może pozarażać połowę rodziny? Czy
największe zagrożenie jest na początku przy rozwoju choroby, czy jednak
przez cały czas i jutro wypada strzec najmłodszych, niemowlęcych
członków rodziny przed kontaktem z chorym?

Pozdrawiam

Seco, zdrów jak ryba! To nie Seco zachorował.

--
Szukam pracy:
http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

2. Data: 2010-12-23 19:15:33

Temat: Re: Zapalenie oskrzeli i zarażanie
Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Gru, 19:54, Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>
wrote:
> [...]
> członków rodziny przed kontaktem z chorym?
>
> Pozdrawiam
>
> Seco, zdrów jak ryba! To nie Seco zachorował.

Przy ostrym zapalenie oskrzeli, chory może potrzebować
nawet do dwóch tyg, do powrotu do zdrowia.
Sądzę, że niema co przesadzać. Ważne aby przestrzegać
podstawowych zasad higieny i zdrowego rozsądku.
Nie sądzę, żeby chory chciał wyjść w maseczce ochronnej
co wcale nie byłoby głupim pomysłem w tej sytuacji - tak
na wszelki wypadek. U nas taki widok jest raczej skrajnie pojmowany,
co nie znaczy, że w tej okoliczności byłby złym pomysłem - przy
czym nie kilka godzin w jednej.Jest to rzecz tania wiec nie ma co
oszczędzać.
Natomiast co do normalnych czynności zapobiegawczych, to:
kasłać w chusteczkę, myć często dłonie, zasmarkane chusteczki
spuszczać w toalecie(nie do kosza) i
nie obcałowywać się raczej - absolutnie z dziećmi i osobami
z osłabioną odpornością.
--
p?rform?rka

3. Data: 2010-12-25 15:20:59

Od: "Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał(a):

> [...]
> członków rodziny przed kontaktem z chorym?
>
> Pozdrawiam
>
> Seco, zdrów jak ryba! To nie Seco zachorował.

Po 1 zapalenie oskrzeli nie jest zakaźne
to co było to nie grypa a co do zakażenia
tak jak mówił mi znajomy za tym się lekarz
za tym się 30 %

Arytmia
Zarazenie poprzez "nos"
Dla odchudzających się