Zapalenie ucha

1. Data: 2005-08-09 02:14:16

Temat: Zapalenie ucha
Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Nabawiłem się zapalenia ucha, prawdopodobnie na basenie,
boli, zwłaszcza przy próbie manipulowania - np. przy myciu nawet bardzo
Kupiłem krople - ale dopiero dzisiaj, jak na razie po zakropieniu ból był
silniejszy
Czy konieczna jest interwencja lekarska i antybiotyki, czy mogę liczyć na
to, że przejdzie jak zwykłe przeziębienie?

Pozdrawiam!
Adrian

2. Data: 2005-08-09 06:45:40

Temat: Re: Zapalenie ucha
Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy konieczna jest interwencja lekarska ...
Sądząc z godziny o której pisałeś tę wiadomość, TAK.

3. Data: 2005-08-09 08:36:21

Od: "Maja" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Dobrze wiem co to jest zapalenie ucha, choruje na uszy od 2 roku życia, nigdy
nie lekceważy się takich dolegliwości - możesz nawet stracić słuch jeżeli to
zaniedbasz. Radzę iśc od razu do lekarza.
Pozdrowienia Maja

[WLKP] ratownictwo medyczne, szkola w Czarnkowie?
przerwanie brania tabletek antykonc...
Choroba Bergera - ktos wie??
problem z ostroscia wzroku
Leczenie hemorodiów