Zaparcia co 2 dzien - 80 lat

1. Data: 2014-12-13 13:10:28

Temat: Zaparcia co 2 dzien - 80 lat
Od: fReLuZ <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama ma zaparcia. Wygląda to tak, że rano wypróżnienie jest (nawet
dwa), a następnie po dwóch, trzech godzinach powtórka i już są zaparcia.
Mama mówi, że "takie korki" i trzeba 10 razy robić. Potem przechodzi i
do wieczora jest OK. Mama bierze parafine i zioła (mieszek, mięta) , bez
tych leków to by się to zdarzało codziennie, a tak to co drugi dzień.
Czyli leki raz działają raz nie.

Mama była u lekarz i to on (nic nie stwierdził - bo brak bólu brzucha)
przepisał tą parafinę.

Bardzo to męczące - co poradzicie?

2. Data: 2014-12-13 16:50:08

Temat: Re: Zaparcia co 2 dzien - 80 lat
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> leki raz działają raz nie.
>
> Mama była u lekarz i to on (nic nie stwierdził - bo brak bólu brzucha)

Mniszek miałaś na myśli?
Mięty nie polecam , nie na to.
Buraczki, jabłka, śliwki suszone, zsiadłe mleko, ogurek kiszony.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2014-12-17 02:02:04

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" m6hn98$9aq$...@u...news.interia.pl

> Buraczki, jabłka, śliwki suszone, zsiadłe mleko, ogurek kiszony.

Kefir/zsiadłe_mleko i jabłka.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

4. Data: 2014-12-17 10:18:13

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:m6ql4e$nj9$1@node2.news.atman.pl...

> "Stokrotka" m6hn98$9aq$...@u...news.interia.pl

> Kefir/zsiadłe_mleko i jabłka.

A ksiazka kucharska zaleca zwiekszyc ilos soli i masla.
S*

5. Data: 2015-05-28 11:20:14

Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czyli leki raz działają raz nie.
>
> Mama była u lekarz i to on (nic nie stwierdził - bo brak bólu brzucha)

Skoro jelita nie trawią to pewnie potrzebne są bakterie...

AkuProbiotics - 13 różnych szczepów bakterii (probiotyki dostępne w aptekach mają po
4, 5 szczepów góra).
http://www.akuna.net/pl/produkty/alveo-i-suplementy-
diety/akuprobiotics/

Endriu

Kraul -- nauka pływania
Blog o zdrowiu i medycynie
Odchudzanie suplementem malin?
Re: Sensacja
Re: Kiedy kazirodcy płodzą niepełnosprawne dzieci...