Zapraszam na nowo powstały serwis na temat zdrowia

1. Data: 2003-02-05 19:23:50

Temat: Zapraszam na nowo powstały serwis na temat zdrowia
Od: "Jolanta K." <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam na nowo powstały serwis na temat zdrowia pod tytułem Program dbamy
o zdrowie.

Wszelkie komentarze na email
www.zdrowie.neostrada.pl
d...@p...neostrada.pl

2. Data: 2003-02-05 22:14:34

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta K." <d...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> Zapraszam na nowo powstały serwis na temat zdrowia pod tytułem Program
dbamy
> o zdrowie.

To jest serwis o odchudzaniu..... kieszeni.

3. Data: 2003-02-05 22:39:15

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Zapraszam na nowo powstały serwis na temat zdrowia pod tytułem Program dbamy
> [...]
Dziwne preparaty!!!
Maseczka na twarz...; tampon do pochwy.... ; połknąć jako lekarstwo...
WSZYSTKO W JEDNYM!!!

4. Data: 2003-02-05 23:26:08

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszelkie komentarze na email
> www.zdrowie.neostrada.pl
> d...@p...neostrada.pl

A tam: wole tutaj! :-)

Strona AMATORSKA, zrobiona pewnie przez dzieciaka, co dopiero cwiczy html
lub jakis edytor html. Opis zycia biednej sierotki dr Nony jest tak
wzruszajacy, ze az smiac sie chce jakie to glupie i jak glupio napisane...
Sama nazwa "Dr Nona International" kojarzy mi sie z nazwa "Tomek & Arek
Enterprises" (wlasnie w ten sposob pisane) z miejscowosci "Goluchowo
k/Komorowa k/Gwizdaczy malopolskiej, co sie miesci niedaleko od takiego
miasta, do ktorego z Krakowa mozna pociagiem dojechac - i to tylko z 2
przesiadkami".

A poza tym dr chyba sie pisze bez kropki na koncu (przynajmniej jako stopien
naukowy).
TOTALNA LAMA to robila i takie wlasnie wrazenie to sprawia!

5. Data: 2003-02-06 10:26:44

Od: "Marcin STEFANOWICZ" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tragedia...

6. Data: 2003-02-06 11:52:57

Od: "Adriek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne dzięki za zwrócenie nam uwagi.
Uwagi cenne, poprawimy się.

A strona "html" jest prosta i wielu osobom sie podoba
Nie widze sensu robić portal typu wp.pl

Pozdrawiam
Jolanta K.

RZS leczenie cd