Zapraszam - nie wszystkich...

11. Data: 2007-01-17 19:33:54

Temat: Re: Zapraszam - nie wszystkich...
Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> Czyli "troll" w pojęciu grupy nie równa się "trollowi" w pojęciu Cherokee.

Nie ma czegoś takiego, jak >>"troll" w pojęciu grupy<<.

Dla Ciebie będzie trollem ktoś całkiem inny, niż dla mnie, choć
definicje trollizmu plączą się po Sieci i pewnie też je znasz. Są trolle
inteligentne, miłe i rozumne, jak np. niejaki Stasinek, czyli Papa
Troll, by dać stary przykład z innej grupy, są też trolle beznadziejnie
przymulaste i nudne, są i agresywne i szkodliwe. Mogą też być nudne i
agresywne równocześnie, jak w tym przypadku.

Każdy sobie wybiera towarzystwo na miarę własnej mentalności, też i
tutaj. I to jest w tym wszystkim optymistyczne. Czasem bywa komiczne.
--
pa, BBjk

12. Data: 2007-01-17 19:44:21

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czeremcha " <c...@g...pl> wrote in message
> - Ikselka prowadzi normalne rozmowy z Panslavistą i Hauhau, za to
> - prowadzi potyczki słowne np. z Magdaleną i E.
Nie bardzo orientuje sie w tresci rozmów Panslavisty z Ikselką, bo
pierwszego mam w KF-ie, jedynie widze cytaty w postach Ikselki, w zasadzie
"o dupie Maryni" za przeproszeniem. Wiec po prostu posty obu zródeł
ignoruję. Natomiast nie bardzo rozumiem po co Ikselka zakłada wlasna grupę,
skoro sama jest po czesci winna rozplenianiu sie Panslavisty na grupie. No
chyba, ze zaklada grupę na przekór Magdalenie Bassett, co rozumiem jeszcze
mniej, bo Magdalena jest jedną z bardziej kompetentych osób na p.r.k .To by
bylo na tyle gwoli wyjasnien, jak dla mnie EOT.

pozdr

cherokee

13. Data: 2007-01-17 19:55:37

Od: "Oj co to bedzie..." <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> Żadnymi :-))
>
> Po prostu - opinię trolla ma na grupie od dawna Panslavista czy HauHau.
> Cherokee pisze, że Ikselka prowadzi z trollami potyczki słowne. Coś tu się
> wyklucza - bo:
> - Ikselka prowadzi normalne rozmowy z Panslavistą i Hauhau, za to
> - prowadzi potyczki słowne np. z Magdaleną i E.

Są prawdy, które psciepowicz, psciepowiczowi ogłasza,
Są takie, które po psciepie opisuje, jak jest prawda wasza,
Ale również są prawdy takie, które mówi przyjaciołom w domu,
Oraz są takie, których nie mówi się nikomu.........

14. Data: 2007-01-17 20:00:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Oj co to bedzie..." <b...@t...pl> wrote in message

> [...]
> Ale również są prawdy takie, które mówi przyjaciołom w domu,
> Oraz są takie, których nie mówi się nikomu.........

To prawda.

15. Data: 2007-01-17 20:16:25

Od: "Oj co to bedzie...." <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

[---------------------]

> To prawda.

Wygnamy trolla i trolla, ale co weżmiemy po nim,
Dodatkowo o psciepowiczce pisać na psciepie zabronim,
Mamy na tych trolli, klawiatur ostrych krocie,
Ale również zabronimy tolerancji myśleć o powrocie...

16. Data: 2007-01-17 20:41:21

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka napisał(a):

> Najbardziej spodobał mi się na tej stronie tekst "Zapisz się i stań się
> członkiem".

Dobrze, że nie "z ramienia". Zawężyło by krąg tylko do niepełnosprawnych.

E.

17. Data: 2007-01-17 20:51:06

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cherokee napisał(a):
> Natomiast nie bardzo rozumiem po co Ikselka zakłada wlasna grupę,

Żeby uciec od bluzgających Fallsettów...

> chyba, ze zaklada grupę na przekór Magdalenie Bassett

Komu??? ktoś taki w ogóle nie istnieje.

>Magdalena jest jedną z bardziej kompetentych osób na p.r.k

I tylko tu.

18. Data: 2007-01-17 20:57:49

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

E. napisał(a):
>Zawężyło by krąg tylko do niepełnosprawnych.
Zawężyłoby.
A Ty - jak zawsze - kochana :-)

19. Data: 2007-01-17 21:00:17

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cherokee napisał(a):
> Zastanawiam sie po co? ZTCW jestes jedyną osobą uprawiającą potyczki słowne
> z trollami.
Sama jestem trollem, będę trollem i trollem pozostanę - jeśli to
osoby obrażające mnie w pl.rec.kuchnia są normalne :-)

20. Data: 2007-01-17 21:03:36

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj co to bedzie.... napisał(a):
> Wygnamy trolla i trolla, ale co weżmiemy po nim,
> Dodatkowo o psciepowiczce pisać na psciepie zabronim,
> Mamy na tych trolli, klawiatur ostrych krocie,
> Ale również zabronimy tolerancji myśleć o powrocie...

Nie wiem, czy falssetty zrozumiały, ale... DOBRE!

Żegnam grupę.
Nietypowa sprawa - guma do żucia :)
Zapiekanki
wreszcie znalazlem odpowiednia diete