Zapytanie o postęp cywilizacyjny

1. Data: 2012-12-03 13:15:25

Temat: Zapytanie o postęp cywilizacyjny
Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

Orientuje się ktoś może, czy wymyślono już coś mechanicznego,
a najlepiej elektrycznego do tarkowania/przecierania marchewki na bardzo
drobniutko?
Bo na ręcznej tarce to się zajechać można.
I żeby nie rozpieprzało tej marchewki po całej kuchni.
No i byłoby miło, gdyby to coś można było łatwo umyć, a najlepiej w
zmywarce.

2. Data: 2012-12-03 14:01:11

Temat: Re: Zapytanie o postęp cywilizacyjny
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 03 Dec 2012 14:15:25 +0100, case napisał(a):

> [...]
> I żeby nie rozpieprzało tej marchewki po całej kuchni.
> No i byłoby miło, gdyby to coś można było łatwo umyć, a najlepiej w

Kup maszynkę do mielenia mięsa Zelmer z szatkownicą.
Sama maszynka super, a szatkownica świetna, prosta, funkcjonalna,
skuteczna, banalnie prosty montaż, demontaż i rozkładanie do mycia. Mam ją
od lat. Mycie w zmywarce jak najbardziej, ale nawet zwykłe spłukanie pod
kranem wystarczy. Swietne 4 wkładki trące (wiórki grube, cieniutkie, tarcie
ziemniaków, plastry), polecam.
(by XL)

3. Data: 2012-12-03 17:08:32

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> od lat. Mycie w zmywarce jak najbardziej, ale nawet zwykłe spłukanie pod
> kranem wystarczy. Swietne 4 wkładki trące (wiórki grube, cieniutkie,

Także polecam.
Jestem właścicielem takowej maszynki od roku i bardzo sobie chwalę.

Justyna Vicky S.

4. Data: 2012-12-04 07:47:01

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-03 18:08, Justyna Vicky S. pisze:

> Także polecam.
> Jestem właścicielem takowej maszynki od roku i bardzo sobie chwalę.
>
> Pozdrawiam,

Popieram. Dodatkowo może trzeć ziemniaki (babka ziemniaczana). A
niedawno zakupiłem przystawkę młynek do kawy żarnowy, rewelacyjny.

5. Data: 2012-12-04 09:27:51

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 3 grudnia 2012 14:15:25 UTC+1 użytkownik case napisał:
> [...]
>
> I żeby nie rozpieprzało tej marchewki po całej kuchni.
>
> No i byłoby miło, gdyby to coś można było łatwo umyć, a najlepiej w

Prawie każdy malakser (niektórych nie można myć w zmywarce) i blender z zamykanym
pojemnikiem. Ostatnie 20 lat byłeś w Korei PN czy na Kubie?

--
ZZ@private

6. Data: 2012-12-04 12:59:06

Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-04 10:27, Zbyszek Zarzycki pisze:

> Prawie każdy malakser (niektórych nie można myć w zmywarce) i blender z zamykanym
pojemnikiem. Ostatnie 20 lat byłeś w Korei PN czy na Kubie?

Powiedzmy, że miałem nieco inny zakres zainteresowań.
Ale dzięki, coś już sobie wybiorę.
Oczywiście gdyby ktoś miał jakieś linki, fotki czy porady
na co zwracać uwagę przy wyborze, to jeszcze gdzieś przez tydzień
powinny być przydatne.

7. Data: 2012-12-05 09:35:16

Od: Trubun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-04 10:27, Zbyszek Zarzycki pisze:
> Ostatnie 20 lat byłeś w Korei PN czy na Kubie?

A ty tam zajrzałeś chociaż na chwilę?

8. Data: 2012-12-05 22:21:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Dec 2012 08:47:01 +0100, Robson napisał(a):

> Popieram. Dodatkowo może trzeć ziemniaki (babka ziemniaczana). A
> niedawno zakupiłem przystawkę młynek do kawy żarnowy, rewelacyjny.

Polecam też przystawkę do przecierania owoców miękkich, ale nie Zelmera,
lecz Mesko (wygląda podobnie jak ta Zelmera, ale w odróżnieniu od niej
naprawdę swietna i pasuje do Maszynek Zelmer, niestety wycofana z
produkcji, ale może się gdzieś w necie trafi jeszcze, ja kupiłam 3 sztuki
ostatnio) - REWELACJA, stosuję do surowych pomidorów ze skórami i ziarnami,
otrzymując świetny przecier i bardzo dobrze odciśnięte skórki i ziarenka.
Zdjęcia wkrótce, na dowód.

(by XL)

9. Data: 2012-12-05 22:22:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Dec 2012 01:27:51 -0800 (PST), Zbyszek Zarzycki napisał(a):

> Prawie każdy malakser (niektórych nie można myć w zmywarce) i blender z zamykanym
pojemnikiem.

Malakser i blender zrobi masę/ciapę, ale raczej nie trze.
(by XL)

10. Data: 2012-12-06 15:02:26

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 5 grudnia 2012 23:22:17 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> Dnia Tue, 4 Dec 2012 01:27:51 -0800 (PST), Zbyszek Zarzycki napisaďż˝(a):

zamykanym pojemnikiem.

> Malakser i blender zrobi masďż˝/ciapďż˝, ale raczej nie trze.

Malakser zetrze...

http://slowniki.gazeta.pl/pl/malakser

Ania

wędzona słonina paprykowa