Zastrzyk przeciwtężcowy

1. Data: 2005-01-06 15:03:28

Temat: Zastrzyk przeciwtężcowy
Od: "Tete" <T...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W jakie miejsce ciała robi się zastrzyk przeciwtężcowy i co jest najlepsze
na pozbycie się opuchlizny wokół oka?
Wczoraj miałem nie miłe zdarzenie i czeka mnie zastrzyk, chce wiedzieć czego
się spodziewać.
Pozdrowienia
Tete

2. Data: 2005-01-06 15:51:42

Temat: Re: Zastrzyk przeciwtężcowy
Od: unnamed <"payback[WYTNIJ_TO]"@os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tete napisał(a):
> [...]
> na pozbycie się opuchlizny wokół oka?
> Wczoraj miałem nie miłe zdarzenie i czeka mnie zastrzyk, chce wiedzieć czego

w ramię.

3. Data: 2005-01-06 21:50:42

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co jest najlepsze
> na pozbycie się opuchlizny wokół oka?

chłodne okłady + smarowanie zelem arnikowym flos-leku

Krotko
Jaki ciśnieniomierz ?
paski do badania infekcji u kobiety
Leczenie psych. wbrew woli