Zastrzyki :)

1. Data: 2004-01-17 16:22:29

Temat: Zastrzyki :)
Od: Zbuj <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Jakie zastrzyki w ampulkach mozna kupic bez recepty i podac je
bez szkody dla organizmu- mam zaliczenie z pielegniarstwa i musze to
zrobic...
Z gory dzieki
Pzdr, Tomek#

2. Data: 2004-01-17 16:57:24

Temat: Re: Zastrzyki :)
Od: "WOJO" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie zastrzyki w ampulkach mozna kupic bez recepty i podac je
> bez szkody dla organizmu- mam zaliczenie z pielegniarstwa i musze to
> zrobic...

Sól fizjologiczna ?

3. Data: 2004-01-17 18:06:58

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie zastrzyki w ampulkach mozna kupic bez recepty

tylko wode do wstrzykniec i skól fizjologiczna (właściwie to mają status
środków na receptę, ale raczej się tego nie przestrzega)

4. Data: 2004-01-17 20:33:04

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 17 Jan 2004, WOJO wrote:

> Sól fizjologiczna ?

ale po co - chyba nie ma formalnie leku podawanego domiesniowo,
podskornie lub dozylnie, ktory moze byc podany bez zlecenia
lekarza. Dotyczy to przeciez takze szczepien

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

5. Data: 2004-01-17 20:38:34

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
m.torun.pl...

> ale po co - chyba nie ma formalnie leku podawanego domiesniowo,
> podskornie lub dozylnie, ktory moze byc podany bez zlecenia
> lekarza. Dotyczy to przeciez takze szczepien

Zbujowi chodzi o poćwiczenie robienia iniekcji...... Rzeczywiscie
bezpiecznie będzie napełnić strzykawkę sterylną solą fizjologiczną....
Podanie niewielkiej ilości (powiedzmy ok 1 ml) domięsniowo na pweno nie
zaszkodzi, a i nie będzie bolesne dla osoby poddawanej zabiegowi. A i
dożylnie jest bezpieczniej wkłuwać się z wypełnionym solą układem...
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

Grypa żoładkowa u 5-latka
jakie hormony zrobic (tarczyca, libido, cera)?
STOMATOLOG-SZUKAM PRACY W KRAKOWIE
zaskórniki :(
badania - co znacza skroty