Zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia

1. Data: 2008-08-31 16:40:06

Temat: Zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia
Od: Sławek <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
potrzebuję zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia, mam przy sobie
moją dokumentację medyczną itp... Czy mogę pójść do mojego aktualnego
lekarza rodzinnego i mi wypełni formularz na jej podstawie? Lekarz,
który mnie prowadzi w danej sprawie jest 300km ode mnie i jest mi nie
na rękę do niego jechać...

2. Data: 2008-08-31 19:13:44

Temat: Re: Zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia
Od: "regen" <regen@....hm....os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" < > napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

[...]

----------------

Lekarz rodzinny nie ma obowiązku wystawiania zaświadczenia o stanie zdrowia
na żądanie chorego. Może to zrobić za opłatą.

Pozdrawiam
regen

3. Data: 2008-08-31 19:28:31

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "regen"

> Lekarz rodzinny nie ma obowiązku wystawiania zaświadczenia o stanie
> zdrowia na żądanie chorego. Może to zrobić za opłatą.

To zapytam w związku:
czy lekarz rodzinny nie ma obowiązku dawania skierowań na podstawowe badania
profilaktyczne typu rtg płuc?

Pozdr.
A.

4. Data: 2008-08-31 21:46:38

Od: "regen" <regen@....hm....os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ffiona" < > napisał w wiadomości

> To zapytam w związku:
> czy lekarz rodzinny nie ma obowiązku dawania skierowań na podstawowe
> badania profilaktyczne typu rtg płuc?

Nie ma obowiązku. Lekarz POZ kieruje na badania wg własnego uznania. Jeśli
jakieś badania są potrzebne do pracy, kieruje na nie specjalista medycyny
pracy, a płaci za to pracodawca.

Pozdrawiam
regen.

5. Data: 2008-08-31 21:48:52

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "regen"

> Nie ma obowiązku. Lekarz POZ kieruje na badania wg własnego uznania.
> Jeśli jakieś badania są potrzebne do pracy, kieruje na nie specjalista
> medycyny pracy, a płaci za to pracodawca.

A jeśli pacjent prowadzi własną działalność i żaden specjalista medycyny
pracy nie wymaga badań? To co? Ma umrzeć wcześniej?
A.

6. Data: 2008-08-31 22:08:04

Od: "regen" <regen@....hm....os.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jeśli pacjent prowadzi własną działalność i żaden specjalista medycyny
> pracy nie wymaga badań? To co? Ma umrzeć wcześniej?

Jeśli chce odwiedzić specjalistę medycyny pracy to nikt mu tego nie broni.
Nie jest też powiedziane, że tenże specjalista skieruje go na badania, choć
myślę, że na prośbę takie skierowanie dostanie - jeśli nie będzie
przeciwwskazań. Zapłaci oczywiście pacjent.

Pozdrawiam
regen

7. Data: 2008-09-01 05:07:47

Od: Sławek <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Sie, 23:46, "regen" <regen@....hm....os.pl> wrote:

> [...]
> jakieś badania są potrzebne do pracy, kieruje na nie specjalista medycyny

Może niedoprecyzowałem... Cel tego zaświadczenia to Powiatowe Centrum
Pomocy Rodzinie, w sprawie orzekania o niepełnosprawności, gdyż kończy
mi się orzeczenie. Dodatkowo dzisiaj zaczęła mi się kampania
wrześniowa stąd ta niedogodność...
Radzicie iść do lekarze ogólnego, czy nie ma na takie coś szans?

Rectogesic
Czy pieprzyki mogą znikać??
Poszukuję lekarza nefrologa dla dziecka - moczenie w czasie śmiechu
szczawiany w herbacie
łokieć tenisisty-leczenie