Zasypiam cały czas

1. Data: 2010-07-09 08:30:04

Temat: Zasypiam cały czas
Od: LemonPL <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam następujący problem. Wiem... idź dziadu do lekarza... Ale w związku
z problemami służby zdrowia, nie chcąc zawracać gitary niepotrzebnie,
zwracam się z prośbą o radę.

Otóż jestem cały czas śpiący. Rano mam gigantyczny problem z pobudką,
gdy już wstanę przez 7 godzin jestem jakby zamroczony. Nie wiem wlasnie
nawet czy mozna to nazwac sennoscia, bardziej jest to jakis stan podobny
do totalnego wyczerpania. Dopiero wieczorem dochodzę do pełni
sprawności... Kłade się spać około 23, wstaje po 7. Pracuje przy
komputerze i generalnie moje oczy mają niewiele czasu do odpoczynku w
czasie dnia.
Moze ma to lekkie znaczenie, ale kilka lat temu mialem operacje oka
(zwiazana z "uciekajacym" okiem). Do dzisiaj przy duzym zmeczeniu oko
czasem ucieka, co niby w/g okulistow nie jest szczegolnie szkodliwe i
nie ma mozliwosci skorygowania tego.

Co do zapobiegania... Czytalem, ze kawa wyplukuje z magnezu (pije 2
dziennie)... No to kupilem sobie Mg+B6 w tabletkach i wciagam je w
ilosci 5 dziennie. Niewiele to zmienia.

Dodatkowo od dlugiego czasu unikam cukru. Poniewaz mam lekka nadwage
staram sie odchudzic. Wychodze z zalozenia, ze cukier jest wszedzie, np.
w sokach, itd. Wobec tego przestalem slodzic i odrzucilem w 100 %
ciastka, lody, chipsy, itd. Czy to moze byc powodem spadku energii i
wzmozenia sennosci? Nie chcialbym wracac do starych przyzwyczajen
jedzeniowych, szczegolnie ze polowie rodziny musialem to pol roku
tlumaczyc... Co do diety, to jem sniadanie o 8, drugie sniadanie o 12,
obiad okolo 16 i kolacje o 19.

Prosze o jakies rady, czy wskazowki.
Pozdrawiam
Lemon

2. Data: 2010-07-09 09:23:32

Temat: Re: Zasypiam cały czas
Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-09 10:30, LemonPL pisze:
> [...]
> jedzeniowych, szczegolnie ze polowie rodziny musialem to pol roku
> tlumaczyc... Co do diety, to jem sniadanie o 8, drugie sniadanie o 12,

Witaj,

przesuń zasypianie na 22.00 - mierz sobie regularnie ciśnienie. Jak w
południe chce się spać to utnij sobie drzemkę, jeśli masz taką
możliwość. Komputer zabija powoli, ale systematycznie. Wejdź na stronę
Olimp Labs i tam są suplementy:potas i magnez. Popróbuj tego... więcej
ruchu...

Powodzenia
Juanitos

3. Data: 2010-07-09 10:56:40

Od: "gosmo" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LemonPL" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szczegolnie ze polowie rodziny musialem to pol roku tlumaczyc... Co do
> diety, to jem sniadanie o 8, drugie sniadanie o 12, obiad okolo 16 i

Po jakiś dwóch miesiącach od rozpoczęcia mojej diety (odrzucenie
węglowodanów i tłuszczy) również zauwazyłem u siebie podobne objawy, czyli
zmęczenie, senność. Nawet chodzenie było trudniejsze niż kiedyś, a bieg był
już ostatecznością. Dlatego po prostu zmieniłem nawyki żywieniowe na inne
(posiłki malejące w ciągu dnia, wróciły owoce i nawet słodycze w niewielkich
ilościach - ale rano), wprowadziłem trochę ruchu (bieganie + 2-3 razy w
tygodniu siłowe w domu) i forma wróciła a ja już 4-ty miesiąc
utrzymuję -27kg. No ale, to nie musi być to samo co umnie, dlatego polecam
Ci zrobić sobie badania. Skoro nie chcesz stać w kolejkach to zrób je w
prywatnym laboratorium. Nawet na miejscu pracownicy podpowiedzą Ci które z
tych badań będą dla Ciebie najważniejsze. Wyniki będziesz mógł porównać z
nadrukowanymi widełkami.

4. Data: 2010-07-09 17:05:03

Od: "Negro" <3...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

typowwe objawy uszkodzonej wontroby. Jakie masz ALT i AST?

jk

5. Data: 2010-07-12 06:45:58

Od: LemonPL <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-09 19:05, Negro pisze:

> typowwe objawy uszkodzonej wontroby. Jakie masz ALT i AST?
>
> jk

No wlasnie tego nie wiem, pytam czy zanim pojde do lekarza moge cos
zrobic...

Lemon

6. Data: 2010-07-12 13:05:48

Od: "Negro" <3...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie tego nie wiem, pytam czy zanim pojde do lekarza moge cos

nie musisz idz do lek by zrobic pełno morfologie wraz z profilem lipidowym i
prubami wontrobowymi, poprostu lujdz do laba

jk

7. Data: 2010-07-13 20:59:40

Od: ALLka <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym do badan morfologii, gospodarki lipidowej dodała TSH ft3, ft4
bo zmeczenie jest dosc cechujace niedoczynnosc tarczycy.

8. Data: 2010-07-14 07:47:56

Od: "gosmo" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie tego nie wiem, pytam czy zanim pojde do lekarza moge cos
> zrobic...

To nie musi być nic złego. Zrób te badania zamiast pisać na forum i się
zamartwiać. Niedostarczanie węglowodanów i tłuszczy samo w sobie jest
wystarczające do ogólnego osłabienia i senności, bo to one dają ci przede
wszystkim energię. Jak pisałem, miałem podobne objawy, na bieżąco robiłem
wyniki i jedyne wskazanie pokazujące, że coś było nie tak, to wynik badania
nerek, jednak zmieściłem się w widełkach i przeszedłem na dietę MŻ (Mniej
Żryć), która dostarcza wszystkie potrzebne składniki, zamast białkowej,
które może być szkodliwa. Spróbuj wprowadzić podobną dietę, najwięcej zjeść
na śniadanie, po śniadaniu jakiś owoc, nawet słodycze. Obiad mniejszy i
mniej kaloryczny, kolacja symboliczna z mocno ograniczonymi węglowodanami i
tłuszczami około 18-tej. W każdym razie to mnie wyciągnęło z tego stanu.

9. Data: 2010-07-15 16:20:28

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj
opisane przez ciebie objawy pasuja do bezdechu sennego (inne nazwy to
OBPS,OBS)
spokojnie wygooglasz sobie informacje...ale szybko dowiesz sie tu:
www.sleepstrip.pl

pozdrawiam

plumke

10. Data: 2010-07-28 18:09:00

Od: "Basia Wiking" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Otóż jestem cały czas śpiący. Rano mam gigantyczny problem z pobudką,
> gdy już wstanę przez 7 godzin jestem jakby zamroczony

A może cierpisz na bezdechy?
Zapytaj kogos bliskiego czy chrapiesz i czy chrapanie nagle nie cichnie /
bezdech/?
Ludzie cierpiący na bezdechy podczas dnia czuja się bardzo senni.
Poza tym zasypiaja w rózynych okolicznościach.
Bezdech senny częściej dotyka ludzi otyłych, spozywających alkohol,
zwłaszcza przed snem.
Przepraszam, nie wiem czy dotyczy to Ciebie, ale nalezy rozpatrzeć wszystkie
powody i okoliczności.
.

chirurdzy... idioci?
półpasiec i wyjazd do Egiptu
tabletki a papierosy
moze ktos polecic jakiegos ludzkiego onkolga ?
Kompleksowe badania w Krakowie