Zaszczepieni.

21. Data: 2021-12-05 21:11:56

Temat: Re: Zaszczepieni.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> To nie ja o nich piszę jako o niezaszczepionych. Ani w ogóle.
>
> Głupia cipo.

Nigdzie nie jest napisane, że umarli, bo NIE byli zaszczepieni - a DZIŚ
media nie zapominają wtrącić takiej informacji przy każdej możliwej okazji.
Brak tej informacji jest jednoznaczny.
Głupia cipo.

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

22. Data: 2021-12-05 21:46:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.12.2021 o 21:11, XL pisze:
> [...]
> media nie zapominają wtrącić takiej informacji przy każdej możliwej okazji.

Czyli co znaczy wg ciebie, głupia cipo?

--
Ewa

23. Data: 2021-12-05 22:04:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Czyli co znaczy wg ciebie, głupia cipo?

Nie ,,rozumiesz" za mnie tym razem? Spróbuj.

Tylko najpierw te cytaty wrzuć, głupia cipo.

24. Data: 2021-12-06 18:21:59

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zacytuj moje ,,podejrzenia".
> Głupia cipo.

A temat "Zaszczepieni" sam się napisał?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2021-12-06 18:24:51

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> media nie zapominają wtrącić takiej informacji przy każdej możliwej okazji.

No tak... bo jak ktoś ginie w wypadku samochodowym, albo na przejściu
dla pieszych i nie napiszą, czy był zaszczepiony, czy nie, to wiadomo,
że był.
Genialne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

26. Data: 2021-12-06 20:38:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.12.2021 o 22:04, XL pisze:

> Nie ,,rozumiesz" za mnie tym razem? Spróbuj.
>
> Tylko najpierw te cytaty wrzuć, głupia cipo.

Cytat masz choćby w tytule wątku. :-)

A teraz skup się:

Media podają przy okazji zgonu z powodu covid, że ktoś był niezaszczepiony. To jest
oczywista sugestia ze strony mediów, że gdyby był zaszczepiony, być może by nie
zmarł.

I odpowiedz: co Ty nam tu chciałaś zasugerować, wybierając skrupulatnie
zgony młodych osób i tytułując wątek "Zaszczepieni"???

I nie wykręcaj się, głupia cipo.

--
Ewa

27. Data: 2021-12-06 21:16:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Cytat masz choćby w tytule wątku. :-)
>
> A teraz skup się:
>
> Media podają przy okazji zgonu z powodu covid, że ktoś był
> niezaszczepiony. To jest oczywista

BŁĘDNA I BEZPODSTAWNA

> sugestia ze strony mediów, że gdyby był zaszczepiony, być może by nie zmarł.

> I odpowiedz: co Ty nam tu chciałaś zasugerować, wybierając skrupulatnie
> zgony młodych osób i tytułując wątek "Zaszczepieni"???

Właśnie TO!!! - że skoro media BEZPODSTAWNIE sugerują, że gdyby ktoś był
zaszczepiony, być może by nie zmarł, TAK SAMO BEZPODSTAWNIE MOŻNA
SUGEROWAĆ, że gdyby był niezaszczepiony, to być może by żył. Przecież ty to
doskonale zrozumiałaś, głupia cipo, a rżniedz jeszcze głupszą cipę niż
jesteś.

> I nie wykręcaj się, głupia cipo.

Jak wyżej.

28. Data: 2021-12-06 21:32:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.12.2021 o 21:16, XL pisze:

> BŁĘDNA I BEZPODSTAWNA

> Właśnie TO!!! - że skoro media BEZPODSTAWNIE sugerują, że gdyby ktoś był
> zaszczepiony, być może by nie zmarł,

Że nie zmarłby na _covid_ bo szczepienia dotyczą covidu! I dlatego to
jest uzasadniona sugestia.

> [...]
> doskonale zrozumiałaś, głupia cipo, a rżniedz jeszcze głupszą cipę niż

Szczepienia dotyczą_covidu_, a nie zawałów serca, udarów, samobójstw
itd. ludzi z twojego wątku. Rozumiesz tę różniczkę w twojej sugestii,
głupia cipo?

Już jaśniej nie potrafię, ale wiem, że rozumiesz doskonale, tylko jak
zwykle próbujesz wykręcić kotka za pomocą młotka.

--
Ewa

29. Data: 2021-12-06 23:51:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
>
> Już jaśniej nie potrafię, ale wiem, że rozumiesz doskonale, tylko jak
> zwykle próbujesz wykręcić kotka za pomocą młotka.

Tak jak ty z tym poparciem dla potworów z Pszczyny?
--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.
Franklin

Tu jest POLSKA.
Blackouts are red and green.
Przymus keczupowania dla medyków ?
Wielkie budowle cywilizacyjne Platformy Obywatelskiej.
Znacie? - to poczytajcie, kowidioci.