Zatkane ucho - POMOCY

1. Data: 2005-01-25 11:56:06

Temat: Zatkane ucho - POMOCY
Od: "Maciek C" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj w porannym pośpiechu podczas prysznica, przez nieuwagę nalałem
wody do ucha :( Przestałem na nie słyszeć, jednak stwierdziłem, że
przejdzie... Niestety minęło ponad 5 godzin i nadal n ie słyszę na to
ucho. Próbowałem użyć wacików, ale nie pomaga, z resztą myję uszy :)
Wszelkiego rodzaju dmuchanie przy zatkanym nosie też nie pomaga :( Czy
zacząć się bać, czy poczekać jeszcze trochę?? Co mogę zrobić, aby
przywrócić sobie słuch?? :) Dodam, że odczywam lekki ból w tym uchu :(

Maciek C

2. Data: 2005-01-25 15:27:48

Temat: Re: Zatkane ucho - POMOCY
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:41f632d6@news.vogel.pl
Od: Maciek C <m...@i...net.pl>
Było:
> [...]
> zatkanym nosie też nie pomaga :( Czy zacząć się bać, czy poczekać
> jeszcze trochę?? Co mogę zrobić, aby przywrócić sobie słuch?? :)

Kiedyś mi lekarz podpowiedział żeby nalać do ucha wody utlenionej - czyli
wlot skieruj do góry ;-) , poczekać aż się przestanie pienić a następnie
przechylić wylot ucha w dół, powinna wypłynąć i jedna i druga woda. Ja
jeszcze pomagam robiąc podciśnienie palcem przy samym wlocie ...

> Dodam, że odczywam lekki ból w tym uchu :(

Nie wolno nic wtykać głęboko do ucha ! Ani palców ani watek, NIC !

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

3. Data: 2005-01-25 15:55:30

Od: "Sluchaj" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś już pisałem co mnie pomaga a mianowicie przechylić głowę na ramię po
stronie zatkanego ucha i skakać na poniższej nodze, głowę trzymać luźno nie
usztywniać mięsni. I nic nie wtykać.
Pozdrawiam.

4. Data: 2005-01-25 18:54:09

Od: "Maciek C" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchaj wrote:
> [...]
> ramię po stronie zatkanego ucha i skakać na poniższej nodze, głowę
> trzymać luźno nie usztywniać mięsni. I nic nie wtykać.

Hmm, przyszła mi jeszcze na myśl jedna rzecz, mianowicie, czy mogę wejść
do wanny i zanurkować w ciepłej wodzie? Może to pomoże??? Co Wy na to? Czy
może to jakoś źle wpłynąć?? Chciałbym się rano obudzić i stwierdzić, że
problemu nie ma, jednak znając moje szczęście to tak nie będzie :(
Jeśli to nie minie, to będę musiał się wybrać do laryngologa :( Nie jest
mi to na rękę, poniewaz mam egzaminy :( Jednak chciałbym zrobić wszystko
co mogę w warunakach domowych...

Maciek C

5. Data: 2005-01-25 20:07:10

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:41f69511@news.vogel.pl
Od: Maciek C <m...@i...net.pl>
Było:

> Hmm, przyszła mi jeszcze na myśl jedna rzecz, mianowicie, czy
> mogę wejść do wanny i zanurkować w ciepłej wodzie?

Potrzebujesz zmniejszyć napięcie powierzchniowe wody w uchu.
1. Pieniąca się woda utleniona
2. Ciepła woda z mydłem
3. Wibracje ;-) tego jeszcze nikt nie próbował :D
4. Inne na razie mi nie znane ...

lub

potrzebujesz wypłukać woskowinę z ucha. Bardzo niezdrowe ale czasem
konieczne.
1. Ciepła woda z mydłem pod ciśnieniem u laryngologa wylatująca ze
strzykawki prosto w ucho ! Później masz około tydzień przeraźliwie ostrego
słuchu, brrr-y

6. Data: 2005-01-26 11:12:06

Od: "Iga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zacząć się bać, czy poczekać jeszcze trochę?? Co mogę zrobić, aby
> przywrócić sobie słuch?? :) Dodam, że odczywam lekki ból w tym uchu :(

Ciepła woda w wannie z mnostwem mydlin. Mozna nalac tez do ucha troszkę
parafiny, ale ta, z kolei, jesli ucho zatkane woskowiną, rozpulchni ją i
bedzie wiekszy problem.
Najlepsze wyjście to laryngolog i czyszczenie. Przyczyna jest
najprawdopodobnie woskowina. 5 minut i po sprawie.
p.s. Odkurzacz tez pomaga:)

7. Data: 2005-01-26 13:07:47

Od: "Maciek C" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iga wrote:

> [...]
> Najlepsze wyjście to laryngolog i czyszczenie. Przyczyna jest
> najprawdopodobnie woskowina. 5 minut i po sprawie.

Ehh, nie będę próbował odkurzacza :) Niestety nie przeszło :( To już 2
dzień :( Chyba muszę się wybrać do lekarza :| W takim razie zapytam, czy
ktoś zna dobrego laryngologa na terenie Katowic? Chodzi mi raczej o
prywatny gabinet, gdyż jestem poza miejscem zamieszkania...

Maciek C

8. Data: 2005-01-26 14:24:12

Od: "Iga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktoś zna dobrego laryngologa na terenie Katowic? Chodzi mi raczej o
> prywatny gabinet, gdyż jestem poza miejscem zamieszkania...

Niestety w Katowicach nie znam Zadnego laryngologa, ale we Wrocławiu, a i
owszem:)
Pozdrawiam Iga

9. Data: 2005-01-26 14:42:16

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek C" <m...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ktoś zna dobrego laryngologa na terenie Katowic? Chodzi mi raczej o
> prywatny gabinet, gdyż jestem poza miejscem zamieszkania...

Sprawdz te liste:
http://glinki.com/?l=6tnpbi

Ale nawet jesli jestes spoza tego terenu takze powinienes byc przyjety do
zwyklej, najblizszej przychodni. Zdaje sie, ze tylko trzeba posiadac dowod
os. (pesel).

Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać./Cyceron
http://koty.wb.pl/galery9/galeria572.html

10. Data: 2005-01-27 07:40:34

Od: "Seba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Raz do roku mam podobny problem. U mnie w przychodni robią to
pielęgniarki. Ide do lekarza pierwszego kontaktu, mowię że mam przetkane
ucho, ten szybko ogląda i zleca pielęgniarce płukanie strzykawą. Trzeba
pamiętać zeby potem włożyć na pewien czas watę do ucha

Pozdrawiam

> [...]
> ktoś zna dobrego laryngologa na terenie Katowic? Chodzi mi raczej o
> prywatny gabinet, gdyż jestem poza miejscem zamieszkania...

nazwa choroby
przychodnia
Rzekomobłoniaste zapelenie jelita gróbego (?)
Orzeł na śniegu i drętwienie nóg
soczewki kontaktowe cena