Zatoki

1. Data: 2001-05-05 20:10:03

Temat: Zatoki
Od: "Maciej" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dość czesto mam problemy z zatokami. Kiedys lykałem antybiotyki. Obecnie
przechodzi bez antybiotyków (w końcu ile mozna je brać) ale trwa to troczę
dłużej. Czy możecie polecić jakieś domowe sposoby lub leki mało inwazyjne na
problem z zatokami

pozdrawiam Maciej

2. Data: 2001-05-06 16:12:15

Temat: Re: Zatoki
Od: "Ludwika" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciej <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9d34q8$hd0$...@n...tpi.pl...
> [...]
> dłużej. Czy możecie polecić jakieś domowe sposoby lub leki mało inwazyjne

podobno bardzo skuteczne jest ssanie swiezego oleju

3. Data: 2001-05-07 02:57:34

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dłużej. Czy możecie polecić jakieś domowe sposoby lub leki mało inwazyjne na

Właśnie niedawno słyszałam, że zazywanie antybiotyków w przypadku
zap.zatok niewiele daje. Badania przeprowadzono na dwóch grupach
chorujących, jedna zażywała antybiotyki druga, nie i skutki były
takie same. Czasami nawracajace zap.zatok jest spowodowane
nieprawidłowościami anatomicznymi, np. skrzywienie przegrody nosowej.
Jeśli takie przyczyny sie wyeliminuje to i zapalenia miną.
Czasmi zabiegi fizykochemiczne pomagaja, jak okłady z borowiny,
naświetlania lampą solux.
i.

4. Data: 2001-05-07 06:58:20

Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Maciej wrote:

> [...]
> dłużej. Czy możecie polecić jakieś domowe sposoby lub leki mało inwazyjne na

Masc tygrysia lagodzi objawy. Mi pomagaly tez dlugie gorace kapiele +
inhalacje...

--

Smuggler

***
Zeby tak mi sie chcialo, jak mi sie nie chce...
***

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

5. Data: 2001-05-07 07:20:09

Temat: Odp: Zatoki
Od: "BS" <t...@...fortunet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyprobowalem to na swoich dzieciach. Przykladaj sobie kompresy z rozgrzanej
soli morskiej. Mozesz ja podgrzewac na patelni a nastepnie wsypac do
specjalnie do tego celu przeznaczonych skarpetek. Przykladasz po obu
stronach nosa.
ben

6. Data: 2001-05-07 10:39:03

Od: "Beve" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy możecie polecić jakieś domowe sposoby lub leki mało inwazyjne na
> problem z zatokami

Nie wiem czy to się fachowo nazywa zatoki, ale miałem kiedyś potworny katar
który począwszy od pewnego przeziębienia utrzymywał się ponad miesiąc i
żadne krople ani leki na przeziębienie nie pomagały (antybiotyków nie
próbowałem). Napuchnięty nochal, przekrwione oczy. Wziąłem tabletkę o nazwie
Coryzalia i przeszło w ciągu... aż się boję napisać bo zostanę oskarżony o
przesądy, zacofanie i odprawianie egzorcyzmów, w najlepszym razie o wybujałą
wyobraźnię. OK, przeszło w ciągu 20 minut.

7. Data: 2001-05-10 06:40:28

Temat: Do Renaty w sprawie zatok
Od: "ben" <t...@...fortunet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaj mi na priv inny adres e-mail. przygotowalem odpowiedz ktora ciagle
wraca.
ben

dermatolog
pomocy