Zawroty głowy a nerwica

1. Data: 2000-11-16 14:50:31

Temat: Zawroty głowy a nerwica
Od: "Joasia" <t...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy na tle nerwowym mogą wystęowac zawroty głowy wraz z przyspieszonym
biciem serca (ostatnio mam wielkiego doła)

--

JoannaS.

2. Data: 2000-11-16 21:11:07

Temat: Re: Zawroty głowy a nerwica
Od: "don Tomasino" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <t...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> Czy na tle nerwowym mogą wystęowac zawroty głowy wraz z przyspieszonym
> biciem serca (ostatnio mam wielkiego doła)

Ja tez to mam i potwierdzam to reakcja nerwicowa.

3. Data: 2000-11-17 00:24:59

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasia napisał(a):

> Czy na tle nerwowym mogą wystęowac zawroty głowy wraz z przyspieszonym
> biciem serca (ostatnio mam wielkiego doła)

Ja jak się zdenerwuję, to dostaję gorączki i w związku z tym może mnie
boleć głowa.

Kaja

4. Data: 2000-11-28 11:00:32

Od: "MWS" <r...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli lekarz nie wie o co chodzi to kwituje to stwierdzeniem - nerwica. Co
to jest nerwica, na jakim tle , skąd się wzięła? POstaw to pytanie
energoterapeucie to otrzymasz właściwą odpowiedż.MWS.
Użytkownik don Tomasino <e...@p...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8v1k13$poc$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Joasia" <t...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> >

> Ja tez to mam i potwierdzam to reakcja nerwicowa.

Szkodliwosc komputera na oczy, a okulary zerwoe z filtrem
Dokumentacja Medyczna !!!!!
badanie krwi - wyniki
singular5
Slownik biol/med E-PL/PL-E