Zazdrosze wam

1. Data: 2002-12-24 10:07:33

Temat: Zazdrosze wam
Od: "Iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszyscy skladaja sobie zyczenia"wesolych swiat",a dla mnie te swieta sa
koszmarem.Po swietach czeka mnie barzo przykara rozmowa w ktorej dowiem sie
ze tata odchodzi.rozpada mi sie rodzina.nie,tej rodziny nie ma juz od
dawna.Tylko teraz dojdzie do rozsrzygniecia.Zazdroszcze wam.
I mimo to zycze wam wesolych pogodnych swiat,duzo ciepla rodzinnego i przede
wszystkim duzo sily w pokonywaniu trudnosci.
I nie zycze wam aby was kiedykolwiek spotkalo cos takiego.
Pozdrawiam
Iwona

2. Data: 2002-12-24 10:18:26

Temat: Re: Zazdrosze wam
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <1...@w...pl> napisał w
wiadomości news:au9bkr$fm6$1@news.tpi.pl...
> [...]
> ze tata odchodzi.rozpada mi sie rodzina.nie,tej rodziny
nie ma juz od
> dawna.Tylko teraz dojdzie do rozsrzygniecia.

Trudno w tym momencie odwzajemnić się Tobie tradycyjnymi
życzeniami, jednakże chciałbym Tobie życzyć, byś we
wszystkich trudnych chwilach (oby było ich jak najmniej
mniej lub wcale) zawsze spotkała wokół siebie ludzi, u
których będziesz mogła w razie potrzeby znaleźć oparcie i
przyjacielską pomoc. Masz tutaj grono wirtualnych
przyjaciół, miej ich tak samo dużo w realu.
Sokrates

3. Data: 2002-12-24 11:07:22

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia wto, 24 gru 2002 o 11:07 GMT Iwona napisał(a):

> [...]
> wszystkim duzo sily w pokonywaniu trudnosci.
> I nie zycze wam aby was kiedykolwiek spotkalo cos takiego.

Trudno w takim wypadku to powiedziec, lecz *wzajemnie* .
A dla otuchy, moje motto: *nic sie nie mart, bedzie lepiej* .

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

4. Data: 2002-12-24 11:15:32

Od: "Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona" <1...@w...pl> schreef in bericht
> [...]
przede
> wszystkim duzo sily w pokonywaniu trudnosci.
> I nie zycze wam aby was kiedykolwiek spotkalo cos takiego.

Iwona, dla mojej rodziny te Swieta nie sa tylko i wylacznie radosnym
momentem
narodzenia Jezusa, ale dniem kiedy zmarl moj tesc (fantastyczny czlowiek,
ktore-
go do dzisiaj mi brakuje, bo tesciowa to...szkoda pisac). Mimo ze mija juz
piec lat
trudno nam w tym dniu nie myslec o Jego ostatnich chwilach. Z kazdym rokiem
przychodzi nam latwiej romawiac o tym co sie wtedy wydarzylo, ale to boli...
Mysle, ze z Toba bedzie tak samo. Mam nadzieje, ze w przyszlym roku Twoje
Swie-
ta beda lepsze.

A dzisiaj zycze Ci w imieniu mojej rodziny spokojnych swiat, moze troche
ciepla ro-
dzinnego tez sie tam znajdzie, a w Nowym Roku szczescia, wszystkiego
najlepsze-
go i ...zagladaj tutaj-ta grupa bardzo pomaga. I pamietaj - nigdy nie jest
tak zle, zeby
nie moglo byc gorzej (to maksyma mojego meza). Moja mozesz przeczytac
ponizej.

Serdecznie Cie pozdrawiam - Luiza.

==============================
Stracony jest kazdy dzien bez usmiechu.

5. Data: 2002-12-24 13:40:00

Od: "miireek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dawna.Tylko teraz dojdzie do rozsrzygniecia.Zazdroszcze wam.
> I nie zycze wam aby was kiedykolwiek spotkalo cos takiego.

Mnie niedawno tez los troche doswiadczyl. Pomimo, ze mam podobno nie
najmocniejsza konstrukcje psychiczna wygrzebalem sie. Dzieki rodzinie ,
przyjaciolom i , po prostu, znajomym.
Tez Ci sie uda . Trzymaj sie :)
Mirek
Spotkalem gdzies kiedys w sieci taka mysl(cytuje nie dokladnie) : "wstan ,
poplacz sobie-masz takie prawo- i walcz o kazdy dzien"

6. Data: 2002-12-25 17:33:53

Od: "Zbyszek" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sie
> ze tata odchodzi.rozpada mi sie rodzina.nie,tej rodziny nie ma juz od

hm, po pierwsze to przesądzasz przyszlosc. To zwykle oznacza rezygnacje.
Moja zona stracila kontakt ze swoim ojcem bardzo dawno temu. Odszedl.
Pozostawil rowniez syna, ktory jak widze przez te lata bardzo go
potrzebowal. Daltego pomyslalm, ze dzieci powinny naciskac na rodzicow w
takim wypadku, aby nie izolowali sie i nie tracili kontaktu chociaz z
dziecmi. Zeby nie zapomnieli, czuli sie dpowiedzialni, a pozniej nie
osamotnieli. Bez wzgledu na powody rozejscia i cala atmosfere.

7. Data: 2002-12-26 18:51:52

Od: "Iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie przyspieszalam rzyszkolsci,nie mowilam tego na wiatr.Tata wynosi sie do
innej kobiety.Zajebiste swieta.
Pozdrawiam
pa

8. Data: 2002-12-29 14:10:55

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie przyspieszalam rzyszkolsci,

???

> nie mowilam tego na wiatr.

Nikt tak nie twierdzi.

Tata wynosi sie do
> innej kobiety.

Rozumiem, że jesteś teraz wściekła, załamana i zła.
Ale ... czy to oznacza, że odbierasz ojcu prawo do szczęścia ?
No widocznie między rodzicami nie działo się dobrze skoro tak się sprawa
zakończyła ? Więc może lepiej, że się rozejdą ? A i dom taki skłócony i
popękany nie jest fajny.
Jakie wolałabyś inne rozwiązanie (zakładając, że nie możesz cofnąć czasu) ?

Pozdrawiam
MOLNARka

O składaniu życzeń.
Na ile 9-letnie dziecko powinno być samodzielne?
Zyczenia
Życzenia Świąteczne
Życzenia