Zbrodniarze w fartuchach

241. Data: 2011-03-02 10:54:12

Temat: Re: Zbrodniarze w fartuchach
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ikjn34$nnp$1@inews.gazeta.pl...

> Nie Cebe. Albo napiszesz wyraźniej(w inny sposób?) o co ci chodzi albo
> twoje myśli
> pozostaną tajemnicą dla przedstawiciela środowiska naukowego.;-)

Ja mam nieodparte wrażenie, że cebe nagiął termin 'kreacjonizm' w kierunku
'ludzka kreatywność' - i stąd lekki chaos w dyskusji :) Wszystko, co
wymagało
ludzkiej kreatywności (pozytywnej) podciąga pod 'osiągnięcie kreacjonizmu'.

242. Data: 2011-03-02 11:00:58

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zeusx" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Martwica mózgu" <7...@m...pl> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
> Klauzula sumienia. Aptekarze walczą o prawo odmówienia sprzedaży leku
>
> Czyli takie socjalistyczne myślenie. A wystarczy rządać prawa do
> swobodnego zawierania umów i wolności handlu. Nie było by kretyńskich
> przepisów mówiących gdzie kto może lub nie może palić, ktomoże a kto nie
> może sprzedawać tego czy owego. W prywatnej aptece powinienem mieć prawo
> odmawiać co drugiemu sprzedaży plastrów. Najwyzej bym poszedł z torbami.

A może jeszcze dalej: zero obowiązków, standardów, wymogów jakościowych.
Sprzedawaj Pan co chcesz i przy okazji firmuj to takim znakiem, dyplomem czy
innym
zaświadczeniem, jaki chcesz. Zrób sobie szyld 'Apteka' i sprzedawaj w niej
owinięte w prezerwatywy ekologiczne pomidory. Jak nie chwyci, to może chwycą
tradycyjne ogóry w occie (a może spróbować z ogórami w spirytusie ?).

243. Data: 2011-03-02 11:11:00

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

=================

> Zostal skreacjonowany, z gliny i tchnienia.

A nie było tam jakiegoś szlachetniejszego tworzywa?

Qra

244. Data: 2011-03-02 11:23:26

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-02 11:03, Chiron pisze:
> [...]
> sprzed 100 tysięcy lat uważa się za dowód- to pewno lepszych nie ma?
> Może jednak twierdzenie, że człowiek wyewoluował z jakiejś małpy- jest

Powiedziec, ze ewolucja zawsze odbywala sie skokowo to nie dotrze do
twojego lba, skoro do tej pory najwidoczniej nie dotarlo.
A powiedziec, ze jestes idiota proszac o dowod ewolucji poprzez usenet,
to sie na dodatek obrazisz.
Reszta pierdoli jeszcze bardziej.
I z kim tu dyskutowac?

245. Data: 2011-03-02 11:32:12

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z amebami mentalnymi nie rozmawiam o ~poważnych sprawach.
Spadaj na szczaw, buddyjski wysrańcu. :)

--
CB

246. Data: 2011-03-02 11:33:59

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twoje wrażenia są warte tyle co twoje urojone "twierdzenia",
buddyjski wysrańcu.

247. Data: 2011-03-02 12:26:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

... bo w drodze wykorzystania samych tylko koncepcji ewolucyjnych
nie dałoby się tego efektu uzyskać (tzn bez sięgnięcia do koncepcji
z arsenału kreacjonizmu).

Czyli ewolucjonizm bez doraźnego kreacjonizmu jest niewydolnym
mechanizmem ulepszeń/zmian i potwierdza to nauka z powodzeniem
wykorzytująca koncepcje kreacjonistyczne obok ewolucjonistycznych.

--
CB

248. Data: 2011-03-02 12:54:50

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

=================

> A nie było tam jakiegoś szlachetniejszego tworzywa?
>
> Qra

To był tylko goj, Kaina zdiełano później.

249. Data: 2011-03-02 13:20:27

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Z amebami mentalnymi nie rozmawiam o ~poważnych sprawach.
> Spadaj na szczaw, buddyjski wysrańcu. :)

Żywię cichą nadzieję, że vB skundli się (w Twoich kategoriach) do mojego
poziomu i delikatnie nawiąże do tego, co podałem wyżej - jako sprowadzajace
temat kreacjonizmu na ziemię.
Aczkolwiek być może vB w dyskusji z Tobą stawia sobie cele na tyle
specyficzne,
że zejście na taki konkret uzna za 'nie rokuje postępu, poza zasięgiem'.

250. Data: 2011-03-02 13:47:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie każdy może się skurwić (skundlić) do twojego poziomu.
W szczególności vB nie może, nawet gdyby chciał i próbował.

Wyobraź sobie.
Ewolucjonisto i buddysto za dychę.

A teraz już spierdalaj na szczaw, niedorobiony "naukowcu".

--

> [...]
> że zejście na taki konkret uzna za 'nie rokuje postępu, poza zasięgiem'.

Re: A-Z of Islam !!!!!!!!!!!!!!
Re: A-Z of Islam !!!!!!!!!!!!!!
Re: The Religion of Islam!!!!!!!!!!!
Dokument 'Ukryte życie naszych genów'