Zbrodniarze w fartuchach

261. Data: 2011-03-02 15:22:11

Temat: Re: Zbrodniarze w fartuchach
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> zostały stworzone w stanie gotowym 6 tysięcy lat temu powoduje tylko
> ośmieszanie się.
> Stworzenie człowieka zostało wybrane drogą ewolucji, chociaż można
> powiedzieć że pierwsza bakteria została stworzona oraz że ewolucja jest
> sterowana przez Boga.
> Proszę o dowód, że człowiek wyewoluował z jakiegoś zwierzęcia. Po tylu
> latach poszukiwań pewno istnieją jakieś skamieliny- skoro ślad stopy
> sprzed 100 tysięcy lat uważa się za dowód- to pewno lepszych nie ma?
> Może jednak twierdzenie, że człowiek wyewoluował z jakiejś małpy- jest

No to skąd się wziął? Spadł z obłoków?

W moim przekonaniu- został stworzony przez Boga. A Ty- jak uważasz?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

262. Data: 2011-03-02 15:32:31

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Psy_można_ze_sobą_krzyżować. Wszystkie- IMO. Człowieka z szympansem- nie.
> Poza tym- pisałem o dowodach: gdzie te skamieliny gatunku- szczebla
> pośredniego? Żarty robisz?

Trudno byłoby donosić ciążę samicy ratlerka z samcem bernardyna. A jest
możliwość krzyżowania międzygatunkowego konia z osłem czy lwa z tygrysem.
Szczeble pośrednie oczywiście są: australopitek, człowiek z Cro-Magnon czy
odgałężienia jak neandertalczyk.

263. Data: 2011-03-02 15:33:38

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Stworzenie człowieka zostało wybrane drogą ewolucji, chociaż można
> powiedzieć że pierwsza bakteria została stworzona oraz że ewolucja jest
> sterowana przez Boga.

Ja się zawsze w takim momencie pytam, co to za inżynier z tego Boga, który
dopuścił do tego, by statystycznie dość często dochodziło do różnorodnych
tzw. aberracji chromosomowych, które skutkują tym, o czym można sobie
poczytać tu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Aberracje_chromosomowe
Polecam wnikliwe poczytanie, co to są technicznie te aberracje, jakie jest
prawdopodobieństwo
ich występowania a potem powklikiwanie się we wszystkie linki, które są przy
okazji
wymienione i mają w nazwie 'zespół'. Bardzo polecam zdjęcia. Szczególnie
polecam
te linki, któe prowadzą do zjawisk takich jak np. chłoniak burkita i inne,
które powodują,
że w wyniku prostego uszkodzenia dzieci zapadają na nieuleczalne odmiany
raka.
Polecam też powrzucać te terminy z przedrostkiem 'zespół' w google i wcisnąć
'Grafika'.

Chiron coś mi powiedział, że kreacjoniści do niego bardziej przemawiają. A
ja
mówię, że do mnie bardziej przemawia ta nieumoczona ideologicznie,
dokumentalna
grafika z googla. Chcecie mi wmówić, że dobry bóg świadomie sterował tym, co
poniżej ?
To ma być kreacjonistyczna reklama chrześcijaństwa ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zesp%C3%B3%C5%82_Pataua
Trisomia 13 wiąże się z dużym ryzykiem poronienia lub urodzenia martwego
dziecka. Najczęściej spotykane objawy u dzieci urodzonych z zespołem Pataua
to:

a.. niska masa urodzeniowa;
b.. ubytek skóry skalpu (aplazja skóry głowy);
c.. holoprozencefalia przebiegająca z wadami narządu wzroku (anoftalmią,
mikroftalmią, hipoteloryzmem lub cyklopią) nieprawidłowo wykształconym nosem
oraz tzw. trąbką (proboscis), rozszczepem wargi i (lub) podniebienia;
d.. wady małżowin usznych (niskie osadzenie, zniekształcenie małżowin);
e.. anomalie kończyn (polidaktylia pozaosiowa, ustawienie palców w
kształcie "kurka od strzelby", pojedyncza bruzda zgięciowa, wydatna pięta);
f.. wady sercowo-naczyniowe (przetrwały przewód tętniczy, dekstrokardia,
ubytek przegrody międzykomorowej, ubytek przegrody międzyprzedsionkowej);
g.. wady nerek (torbielowatość nerek, wodonercze);
h.. wady rozwojowe mózgowia i cewy nerwowej;
i.. napady drgawek;
j.. hipotonia mięśniowa;
k.. przepukliny, przepuklina pępkowa;
l.. naczyniaki włośniczkowe w okolicy czoła;
m.. wnętrostwo;
n.. wady rozwojowe macicy.
Około 70% dzieci z zespołem Pataua umiera w ciągu pierwszego półrocza życia,
do pierwszego roku życia umiera dodatkowo 10%, przypadki dożycia chorego do
późnego dzieciństwa są niezwykle rzadkie[7][8][9][10].

Hiob zrzuca Boga pytaniami, a kiedy Pan w końcu objawia mu się, nie
odpowiada wprost, lecz sam zarzuca Hioba pytaniami. Pyta: ,,A gdzieś ty
był, kiedy Ja stwarzałem świat?" I wiesz, że Hiob ZROZUMIAŁ? Czy Ty-
rozumiesz także?
Kiedyś CI szerzej na to odpowiedziałem- ale widzę, że kompletnie olałeś moje
argumenty- więc może cytat z Biblii...taką mam nadzieję...

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

264. Data: 2011-03-02 15:34:03

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to skąd się wziął? Spadł z obłoków?

> W moim przekonaniu- został stworzony przez Boga. A Ty- jak uważasz?

W gotowej postaci jako dwudziestoletni samiec? Nie posiadał rodziców?

265. Data: 2011-03-02 15:38:40

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam uwagę na twoje "zawężone", nienaukowe, irracjonalne
"rozumienie" kreacjonizmu i jego wpływu na rozwój człowieka,
osiągnięcia nauki oraz kierunki jej rozwoju.

BTW ostatnim znanym [z historii] bardzo ważnym i niezwykle
silnym przejawem kreacjonizmu Boga w procesie stwarzania
człowieka są nauki i dokonania Jezusa, oraz w konsekwencji
ulepszenie człowieka poprzez integrację z Duchem Świętym.
Na czym to polega i jak działa opisują ewangelie, oraz księgi
prorockie.

Dla niektórych ludzi to jedynie kolejna teoria, ale dla pewnej
części jest to namacalny i weryfikowalny fakt.

BTW2 zaskakujące, że ignorancja odziana pseudo-naukowością
wielu wydaje się mniej bewstydna niż goła, choć w jednym i drugim
wypadku jest to dokładnie ta sama ignorancja.

--
CB

266. Data: 2011-03-02 15:38:43

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "zeusx" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Martwica mózgu" <7...@m...pl> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
> Klauzula sumienia. Aptekarze walczą o prawo odmówienia sprzedaży leku
>
> Czyli takie socjalistyczne myślenie. A wystarczy rządać prawa do
> swobodnego zawierania umów i wolności handlu. Nie było by kretyńskich
> przepisów mówiących gdzie kto może lub nie może palić, ktomoże a kto nie
> może sprzedawać tego czy owego. W prywatnej aptece powinienem mieć prawo
> odmawiać co drugiemu sprzedaży plastrów. Najwyzej bym poszedł z torbami.

A może jeszcze dalej: zero obowiązków, standardów, wymogów jakościowych.
Sprzedawaj Pan co chcesz i przy okazji firmuj to takim znakiem, dyplomem czy
innym
zaświadczeniem, jaki chcesz. Zrób sobie szyld 'Apteka' i sprzedawaj w niej
owinięte w prezerwatywy ekologiczne pomidory. Jak nie chwyci, to może chwycą
tradycyjne ogóry w occie (a może spróbować z ogórami w spirytusie ?).
A dlaczego nie? Najważniejsze- żeby nie oszukiwać. Jak kupuję te pomidory-
to muszę wiedzieć, z czego je zrobiono. Jak się nie spodobam kupującym-
pójdę z torbami. Oglądałeś film o Meksyku - Wojtka Cejrowskiego? Na ulicy,
brudni ludzie, brudnymi rękoma szykują różne specjały do jedzenia i
sprzedają je na ulicach. Nie podoba się? Idź do dobrej restauracji- kup to
samo kilka razy drożej. Są knajpy, gdzie właściciele reklamują się tym, że
spełniają standardy higieny. Akceptujesz to- jak Cejrowski: "moje kiszki-
moja sprawa"- co komu do tego?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

267. Data: 2011-03-02 15:39:48

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

Dnia dzisiejszego niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

=================

> Zostal skreacjonowany, z gliny i tchnienia.

A nie było tam jakiegoś szlachetniejszego tworzywa?

No a co masz do zarzucenia glinie i boskiemu tchnieniu? Ty uważaj, bo wasz
ród to w ogóle z żebra mojego:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

268. Data: 2011-03-02 15:41:31

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-03-02 11:03, Chiron pisze:
> [...]
> sprzed 100 tysięcy lat uważa się za dowód- to pewno lepszych nie ma?
> Może jednak twierdzenie, że człowiek wyewoluował z jakiejś małpy- jest

Powiedziec, ze ewolucja zawsze odbywala sie skokowo to nie dotrze do
twojego lba, skoro do tej pory najwidoczniej nie dotarlo.
=================
Skoro skokowo- to_nie_była_ewolucja. Z definicji, ne spa?

A powiedziec, ze jestes idiota proszac o dowod ewolucji poprzez usenet,
to sie na dodatek obrazisz.
Reszta pierdoli jeszcze bardziej.
I z kim tu dyskutowac?
=================
Z Twoją inteligencją, wdziękiem i kulturą osobistą- to chyba będziesz musiał
jedynie sam z sobą:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

269. Data: 2011-03-02 15:50:31

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

========================

> W gotowej postaci jako dwudziestoletni samiec? Nie posiada� rodzic�w?

To się nazywa obłęd, nie wiadomo czy Bóg istnieje, nie ma na to
dowodów. A Chiron i kreacjoniści uważają wiarę za zjawisko empiryczne,
więc jeśli Chiron zapomina że jest to wiara i uważa Boga jako
dotykalność, jak drzewo. Nie widzę możliwości aby nauka badała
zjawiska wiarą, i wiarę traktowała namacalnie, czy też Boga
namacalnie. Nauka bada empirycznie i wyciąga wnioski. Tu w tym
przestawieniu wiary w coś empirycznego, jest szaleństwo. Tak samo coś
tam Chirek bredził o kwantach. W kwantach jest świadomość obserwatora,
która według wiedzy obserwatora stwarza świat. Tak więc teoria
kwantowa wogóle neguje Boga jako kreatora świata, a uznaje człowieka
tym kreatorem, czyli fakty zawsze interpretujemy tym co wiemy i
powstaje obraz tego co wiemy.

270. Data: 2011-03-02 15:53:17

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

> [...]

Szczeble pośrednie oczywiście są: australopitek, człowiek z Cro-Magnon czy
No nie- sorki zdumiony. Użyj googla. Twoja wiara w teorię ewolucji
zaimponowała mi:-).

Cromagniończyk to (według ewolucjonistów) dokładnie to samo, co my
http://pl.wikipedia.org/wiki/Cro-Magnon

.Australopitek:
"Australopiteki masywne są grupowane niekiedy w odrębny rodzaj Paranthropus
(dosł. ,,obok człowieka" albo ,,prawie człowiek"), gdyż były boczną gałęzią
ewolucyjną, która nie ma bliskiego związku z rodzajem Homo. Australopiteki
pochodziły prawdopodobnie od żyjących ok. 5,8-4,5 mln lat temu ardipiteków.
Obecnie większość naukowców zgadza się, że rodzaj Homo wyewoluował z
australopiteków, nie ma jednak pewności, z którego z ich gatunków[2]."
czyli: żaden szczebel pośredni.

Neandertalczyk- prawdopodobnie nic wspólnego z nami nie miał. Sądzi się, że
(podobnie, jak australopitek)- wspólnego przodka. Nadal brak szczebla
pośredniego:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Neandertalczyk

--

Chiron