Zczym avokado

1. Data: 2001-03-20 21:06:11

Temat: Re: Zczym avokado
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo Was prosze; o sugestie Dzie;kuje;.

na stronie www.puszkkka.vege.pl znajdziesz mnostwo sugestii i wariacji na
temat awokado - od zup przez pasty po desery :)

1. Data: 2001-03-20 21:59:13

Temat: Zczym avokado
Od: Ma?gorzata Ke;pczyn'ska <m...@m...signoff.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czes'c'.

1. Data: 2001-03-20 22:20:47

Od: Joanna S. <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobre, aczkolwiek o lekko wyrafinowanym smaku, jest awokado pokrojone w grube
plastry,
obtoczone w jajku i bulce tartej, smazone na patelni. Proste i nie wymagajce wysilku.

Pzdr.
:)

1. Data: 2001-03-20 22:56:39

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poprawną formą leksykalną (aczkolwiek nie ma to większego sensu
logicznego) jest:
"Szczym avocado"
Ew: w sytuacjach nadmiarowych (lub patologicznych w aspekcie
nefrologicznym): "Szczym avocadem"

pełna powaga

sadyl

1. Data: 2001-03-21 07:11:34

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rena <r...@a...net.pl> wrote in message news:3ab7c5d8$1@news.vogel.pl...

> na stronie www.puszkkka.vege.pl znajdziesz mnostwo sugestii i wariacji na
> temat awokado - od zup przez pasty po desery :)

ja wyprobowalam paste z awokado, z cytryna, oliwa, cebula - znajdziesz ja na
stronie podanej przez rene. Pasta jest baaaardzo pyszna, tylko daj tej
cytryny na samym poczatku i wiecej niz
kilka kropelek, bo awokado sciemnieje.
Asia

1. Data: 2001-03-21 07:50:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Poprawn? form? leksykaln? (aczkolwiek nie ma to wi?kszego sensu
>logicznego) jest:
>"Szczym avocado"
>Ew: w sytuacjach nadmiarowych (lub patologicznych w aspekcie
>nefrologicznym): "Szczym avocadem"
>
>pe?na powaga
>
>sadyl

O matko! A juz chcialam dodac przepis i jakos tak mi odeszlo....
choc cichutko i mimochodem mowie - guacomole...

Krysia, nawrocona z Polski.
P.S. Wiadomosc dla Danki - paczkow/cukierni na Kazimierza Wlk,
/Mikolaja, kolo ex baru rybnego nie ma, jest tylko brudna ,
oblepiona szyba. Nawet nie podchodzilam. Ale , tradycyjnie,
jadlam paczki z dworca...
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-03-21 10:47:32

Od: aniab <a...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ma?gorzata Ke;pczyn'ska napisał(a):

> Czes'c'.
> Bardzo Was prosze; o sugestie

Dzie;kuje;.

Wprawdzie od niedzwna czytam grupę i nie jestem wielkim Mistrzem kuchni / mistrzynia
ale moge Ci polecić mały przepisik a właściwie dwa
Sos :
pól szklanki majonezu i aby nie było za tłuściuchno
1/3- 1/2 szkl. jogurtu naturalnego
2 średnie ząbki czosnku rozgniecione,
sok z cytryny,
cukier, sól i pieprz do smaku
coś zielonego posiekany koperek ew. pietruszka
wymieszać razem
Wydrażyć awokado .Miąższ rozgnieść dodać do tego sos wg uznania, zeby nie było za
rzadkie i wymieszać.Napełnić tym połówki avocado i podać.(można do tego dodać
jeszcze drobno posiekaną szynkę ok. 1-2 łyżki.
Resztę sosu jeśli zostanie mozna dodać do startego zółtego twrdego sera (Salami,
Edamski Zamojski) na tarce z grubymi oczkami lub pokrojonego w kostke 1x1 cm.
Wymieszać to z pokrojonym jabłkiem, oliwkami, szynką lub innymi składnikami wg
uznania i konceptu.

Pychota. Na ostatnim spotkaniu ze znajomymi wszyscy się tym zajadali - zachwycali
-mam nadzieję, że nie z grzeczności

1. Data: 2001-03-21 17:12:01

Od: "Art (Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Mar 2001 23:56:39 +0100, sadyl <s...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>logicznego) jest:
>"Szczym avocado"
>Ew: w sytuacjach nadmiarowych (lub patologicznych w aspekcie

Nie mowi sie "szczym" - mowi sie "siusiamy" ;-)

Art(Gruby)
"Nasza odpowiedz spekulantom to terminowa dostawa ziemniaków"

1. Data: 2001-03-21 19:26:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Nie mowi sie "szczym" - mowi sie "siusiamy" ;-)
>

>Art(Gruby)
>"Nasza odpowiedz spekulantom to terminowa dostawa ziemniaków"

ale "szczym" brzmi pieknie i staropolsko!

Krysia

1. Data: 2001-03-21 20:24:08

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci
do grup dyskusyjnych napisał:a...@4...com..
.
> ale "szczym" brzmi pieknie i staropolsko!
??? A cóz to znaczy?
To powiedz to w formie biernej l.m. ale prawidlowo!!!
szczymy? sczymy? szczamy? sczamy?
Widzialas kiedys zimowa reklame EB z zeszlego roku?
"Lejemy" byloby lepsze.
pozdr. Jerzy

Marcepan
Mrożone maliny