Zdjecia z kwietnia

1. Data: 2004-04-15 07:39:33

Temat: Zdjecia z kwietnia
Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie http://www.anulakow.republika.pl/HTMLkwi04/kwi04.htm
umieściłam takie sobie skromne kwietniowe zdjęcia.
Mam gorącą prośbę o pomoc w identyfikacji zdj. 8 i 9 :) Muszę te
rośliny szybko przesadzić w inne miejsce, a w pazerności swojej
nasiona zbierałam jak leci i nawet nie wiem, co wysiałam i jak to
będzie wyglądać :)

Pozdrawiam,
Anka :)

2. Data: 2004-04-15 16:30:42

Temat: Re: Zdjecia z kwietnia
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kowalska" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
| rośliny szybko przesadzić w inne miejsce, a w pazerności swojej
| nasiona zbierałam jak leci i nawet nie wiem, co wysiałam i jak to

Trochę przypomina penstemona, ale upierać się nie będę, bo nie wiem, jak
wygląda chelone w tym stadium. Za rok będę pewnie już wiedzieć:-)

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2004-04-15 21:01:34

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> writes:

> Na stronie http://www.anulakow.republika.pl/HTMLkwi04/kwi04.htm
> umieściłam takie sobie skromne kwietniowe zdjęcia.

A tam skromne. Ładne :-).

> Mam gorącą prośbę o pomoc w identyfikacji zdj. 8 i 9 :)

IMHO jakiś penstemon, ale ja się nie znam :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien starzec na plaży waikiki
łapał oraz jadł żywcem króliki

4. Data: 2004-04-16 09:40:05

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Apr 2004 18:30:42 +0200, "Basia Kulesz" wrote:

>Trochę przypomina penstemona, ale upierać się nie będę, bo nie wiem, jak
>wygląda chelone w tym stadium. Za rok będę pewnie już wiedzieć:-)

A miałam taką (niczym nieuzasadnioną) nadzieję, że to chelone :(

On 15 Apr 2004 23:01:34 +0200, Grzegorz Sapijaszko wrote:

>IMHO jakiś penstemon, ale ja się nie znam :-)

Dwa głosy na penstemona to już coś :) Dziękuję.
Penstemon campanulatus, wysiany w tym samym terminie, wygląda
całkiem inaczej. Musieć to jakiś inny penstemon :) W takim razie
okaże się latem.

Pozdrawiam,
Anka :)

5. Data: 2004-04-16 10:17:41

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Penstemon campanulatus, wysiany w tym samym terminie, wygląda
> całkiem inaczej. Musieć to jakiś inny penstemon :) W takim razie
nazwy uzywane wyzej sa mi zupelnie obce ale jesli Ci zalezy to moge
zaglosowac na chelone, cokolwiek mialoby to znaczyc :-) Natomiast jesli
idzie o zdjecia to zauwazylem ze masz tylko fioletowe fiolki. Gdybys wiec
chciala biale to moglbym Ci kiedys przy okazji podrzucic jakas niewielka
roslinke bialokwitnaca.

> Pozdrawiam,
> Anka :)
Tomek

6. Data: 2004-04-16 11:46:03

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Apr 2004 12:17:41 +0200, t...@i...pl (Tomasz
Łukowski ) wrote:

>nazwy uzywane wyzej sa mi zupelnie obce ale jesli Ci zalezy to moge
>zaglosowac na chelone, cokolwiek mialoby to znaczyc :-)

Dziękuję, oby tylko Twój głos miał moc sprawczą :)))

> [...]
>chciala biale to moglbym Ci kiedys przy okazji podrzucic jakas niewielka

No właśnie się pochwaliłam, że mam od wczoraj fiołka piegowatego.
Ale faktycznie, białych nie mam, więc się pięknie i wdzięcznie
uśmiecham :) Zaplanuj okazję :)

Pozdrawiam,
Anka

7. Data: 2004-04-16 12:18:44

Od: JotHa <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Kowalska napisał:

> Na stronie http://www.anulakow.republika.pl/HTMLkwi04/kwi04.htm
> umieściłam takie sobie skromne kwietniowe zdjęcia.

A co to jest na 3 fotce, w lewym donlym rogu ? listek wykonczony
biaolo-kremowo ? Mam takie tez cale zielone - walcze z tym, jak tylko
moge, przelazlo od sasiada i mnozy sie niczym perz ! :-(((

Pozdrawiam
Asia

8. Data: 2004-04-16 12:42:07

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Apr 2004 14:18:44 +0200, JotHa
<j...@p...onet.pl> wrote:

>A co to jest na 3 fotce, w lewym donlym rogu ? listek wykonczony
>biaolo-kremowo ? Mam takie tez cale zielone - walcze z tym, jak tylko
>moge, przelazlo od sasiada i mnozy sie niczym perz ! :-(((

Te z białym obrzeżeniem to podagrycznik. To co masz całe zielone
to też Aegopodium podagraria. Nie chcę Ci źle wróżyć, ale
zwalczanie tego wymaga sporo energii i samozaparcia :) a i tak w
końcu wygrywa przyroda w postaci chwasta.
Jak chcesz, mogę Ci podesłać na osłodę tego A.p."Variegata".
Ciut mniej ekspansywny, choć tej wiosny sytuacja podagrycznikowa
zdaje mi się wymykać spod kontroli :)))

Pozdrawiam,
Anka

gdzie najtaniej nasiona na poplon we Wrocławiu?
Re: ogrody - 1 maj i photo project
Jurkom i Wojtkom :-)
jak "rozmnozyc" magnolie
Re: Lysimachia atropurpurea