Zdjęcia ze spotkania w Krakowie

1. Data: 2006-02-23 21:40:26

Temat: Zdjęcia ze spotkania w Krakowie
Od: Kaila <kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Przepraszam, ze znowu sie ociagalam z powodu nawalu
pracy, ale juz sa fotki z ostatniego spotkania w Krakowie.
Tradycyjnie na stronie: www.koronki.art.pl

caluski
Kaila

--
http://www.decoupage.art.pl - Sklep internetowy z artykułami do decoupage
http://www.prezenty.art.pl - Sklep internetowy - galeria rękodzieła

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

2. Data: 2006-02-23 21:52:27

Temat: Re: Zdjęcia ze spotkania w Krakowie
Od: "rumianeczek" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Bardzo chciałabym zobaczyc zdjecia ze spotkania lutowego, ale jak klikam na
link "Lutowe" wyskakują zdjecia ze styczniowego spotkania, jakis błąd na
stronie czy u mnie cos tylko nie tak?

pozdrawiam
rumianeczek

3. Data: 2006-02-23 21:57:55

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

rumianeczek wrote:
> [...]
> klikam na link "Lutowe" wyskakują zdjecia ze styczniowego spotkania,
> jakis błąd na stronie czy u mnie cos tylko nie tak?

Zle podlinkowane.
http://www.koronki.art.pl/galerie/centrum18022006/in
dex0001.html

Zazula

4. Data: 2006-02-23 22:38:34

Od: Kaila <kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Feb 2006 22:57:55 +0100, Zazula <z...@W...pl> wrote:

> http://www.koronki.art.pl/galerie/centrum18022006/in
dex0001.html
Opsss..... Sorki! Juz poprawilam na podstronie.

pozdroweczka
Kaila

5. Data: 2006-02-24 05:59:50

Od: "Anna Szumańska" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobietki! Coś pięknego!Czy te Panie są niepracujące? Też wyszywam ,ale moja
kolekcja się nieumywa do tych ze spotkania.Życzę dużo czasu i
wytrwałośći.Jeszcze raz gratuluję pięknych prac.Pozdrawiam.

6. Data: 2006-02-25 16:53:08

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prace cudne jak zwykle, a pasmanteria - ehh do pozazdroszczenia :)

mam pytanie kto jest autorem tej serwetki frywolnej?? bo bardzo bym pragnęła
wzoru :)
http://www.koronki.art.pl/galerie/centrum18022006/im
age030.html

Pozdrawiam Magda