Zdrowe obiady

301. Data: 2011-01-29 15:51:24

Temat: Re: Zdrowe obiady
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze jedno a propos mojej uwielbianej przez syna pomidorowej chce

> dodac, bo zapomnialam. Z racji tego, ze zupe te blenderuje, to dosypuje

> do niej (zeby zdrowiej bylo :-)) przed blenderowaniem popping

> amarantusowy oraz platki gryczane, a takze dodaje liscie bazylii. :)

> I.

: Makaron z pomidorami i kozim serem

Z tych samych składników zamiast dwóch dań
Domowy obiad nie musi składać się z trzech dań, a jego przygotowywanie nie musi
zabrać ci połowy dnia. Jeśli zrobisz dwa dania (w tym deser, za którym dzieci
przepadają), też będzie smaczny i pożywny. Dlatego wypróbuj wersję
jednogarnkową. Nie dość, że oszczędzisz na zmywaniu, to wprowadzisz też nieco
urozmaicenia i co najważniejsze, zyskasz nieco czasu dla siebie.