Zdrowe obiady

61. Data: 2011-01-06 16:57:34

Temat: Re: Zdrowe obiady
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Jan 2011 17:52:13 +0100, Aicha napisał(a):

> Się ma firmę, to się kupuje. Znowu Twoje jest jedynie obowiązujące? :)

Się nie ma firmy, to się ma znajomych z firmą. Na pustyni mieszkasz? - moja
karta wędrowała po znajomych dosyć sporo.

62. Data: 2011-01-06 16:57:48

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> Nic chyba nie stoi na przeszkodzie, żebyś poszerzyła moją wiedzę. Tylko na
> to czekam. To co było dzisiaj na obiadek? :)

jeszcze nic. Obiadek dopiero bedzie. Doksztalc sie w obrocie ziemi i
roznicach
czasowych........

i.

63. Data: 2011-01-06 17:05:48

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-06 17:57, Iwon(K)a pisze:

> "medea" <x...@p...fm> wrote in message

> jeszcze nic. Obiadek dopiero bedzie. Doksztalc sie w obrocie ziemi i
> roznicach
> czasowych........

A wczoraj co było?

Ewa

64. Data: 2011-01-06 17:06:49

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-06 17:50, Ikselka pisze:

> Hmmm, moje dziewczyny właśnie ze względu na wygląd je jadły - na samym
> poczatku jako "złote rybki" z bajki.

Moja z pewnością wolałaby do czego innego wykorzystać złotą rybkę. ;)

Ewa

65. Data: 2011-01-06 17:07:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Jan 2011 10:57:48 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> "medea" <x...@p...fm> wrote in message

> jeszcze nic. Obiadek dopiero bedzie. Doksztalc sie w obrocie ziemi i
> roznicach
> czasowych........

Adres tu podawałaś czy co?

66. Data: 2011-01-06 17:09:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Jan 2011 18:06:49 +0100, medea napisał(a):

> Moja z pewnością wolałaby do czego innego wykorzystać złotą rybkę. ;)

No wiesz, w tym wieku, w którym jest teraz, to zapewne, ale kiedy dzieci
mają 2-3-4 latka, to raczej chcą wiele bajkowych rzeczy osobiście
wypróbować.. smakowo :-)

67. Data: 2011-01-06 17:11:07

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> A wczoraj co było?

oczywiscie, ze hamburger...i to na dodatek amerykanski!!!

i.

68. Data: 2011-01-06 17:11:59

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Adres tu podawałaś czy co?

"sam" sie znalazl.

i.

69. Data: 2011-01-06 17:13:52

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-06 18:11, Iwon(K)a pisze:

> "medea" <x...@p...fm> wrote in message

> oczywiscie, ze hamburger...i to na dodatek amerykanski!!!

Tak myślałam. ;-P

Ewa

70. Data: 2011-01-06 17:14:34

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-06 18:09, Ikselka pisze:

> No wiesz, w tym wieku, w którym jest teraz, to zapewne, ale kiedy dzieci
> mają 2-3-4 latka, to raczej chcą wiele bajkowych rzeczy osobiście
> wypróbować.. smakowo :-)

Czasu nie cofnę.

Ewa

Herbata angielska