Zdrowe obiady

81. Data: 2011-01-06 18:12:00

Temat: Re: Zdrowe obiady
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Jan 2011 12:00:56 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> a spowiadasz sie z tego??
>
> i.

Tak, i z przechodzenia na czerwonym też :->

82. Data: 2011-01-06 18:15:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Jan 2011 18:59:43 +0100, krys napisał(a):

> Co nie zmienia faktu, że nie jesteś w porzadku. Świadomie łamiesz regulamin,
> na który się zgodziłaś.
> J.

"(...)
2. Karta klienta MAKRO jest imienna i nie można jej udostępniać osobom
trzecim. Posiadacz Karty Klienta MAKRO może zostać poproszony o okazanie
dokumentu tożsamości przy wejściu.
3. Karta może być używana tylko przez Posiadacza Karty Klienta MAKRO,
którego imię
i nazwisko widnieje na karcie Klienta MAKRO. Posiadaczowi Karty Klienta
Klient MAKRO powinien niezwłocznie pisemnie zawiadomić Dział Obsługi
Klienta MAKRO o:
- cofnięciu upoważnienia Posiadaczowi Karty Klienta MAKRO
- utracie Karty Klienta MAKRO
- zmianie adresu
- zakończeniu lub zaprzestaniu działalności gospodarczej oraz wszelkich
innych istotnych zmianach związanych z prowadzoną działalnością
gospodarczą.
4. Klient MAKRO traci kartę Klienta MAKRO oraz prawo do zakupów w
przypadku:
* popełnienia wykroczenia lub przestępstwa przez Posiadacza Karty
Klienta MAKRO lub osobę towarzyszącą na terenie MAKRO.
* zawieszenia, likwidacji lub zaprzestania działalności gospodarczej.
* niedokonywania przez Klienta MAKRO zakupów przez okres dłuższy niż
jeden rok."

Zwróć uwagę na punkt 4 - nigdzie tam nie ma "* udostępniania karty osobom
trzecim". Zatem spoko.

A że "nie można jej udostępniać osobom trzecim" - owszem, nie można, ale
można wprowadzić jedną osobę. Czy trzeba wychodzić też razem? jest tam coś
o tym w Regulaminie?
Tego typu GŁUPIE regulaminy są właśnie dla takich jak Ty.

83. Data: 2011-01-06 18:31:49

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Tego typu GŁUPIE regulaminy są właśnie dla takich jak Ty.

To się nazywa relatywizm moralny. Albo moralność Kalego.
Uczciwi ludzie maja wybór - zgodzić się na warunki, albo zrezygnować z
usługi.
J.

84. Data: 2011-01-06 18:35:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Jan 2011 19:31:49 +0100, krys napisał(a):

> To się nazywa relatywizm moralny. Albo moralność Kalego.
> Uczciwi ludzie maja wybór - zgodzić się na warunki, albo zrezygnować z
> usługi.

No to zrezygnuj z grupy pl.rec.kuchnia, bo piszesz o regulaminie Makro -
zasady Usenetu są jasne dla uczciwych ludzi, choć tutaj się niczego nie
podpisuje :-)

85. Data: 2011-01-06 18:39:20

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> No to zrezygnuj z grupy pl.rec.kuchnia, bo piszesz o regulaminie Makro -
> zasady Usenetu są jasne dla uczciwych ludzi, choć tutaj się niczego nie
> podpisuje :-)

Nie zapominaj, kto wyciagnął Makro. I daruj sobie te emotki.
J.

86. Data: 2011-01-06 18:44:55

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, i z przechodzenia na czerwonym też :->

aniol!!!!

i.

87. Data: 2011-01-06 18:47:27

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-06 18:28, Iwon(K)a pisze:

> "medea" <x...@p...fm> wrote in message

> jak zwykle...... bystrzacha z Ciebie....

Tak, pewnie dlatego nie potrafię doczytać w Twoich postach niczego, co
by się wiązało z tematem wątku.

Ewa

88. Data: 2011-01-06 18:53:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Jan 2011 19:39:20 +0100, krys napisał(a):

> Nie zapominaj, kto wyciagnął Makro.

Nie zapominam, kto wyciągał Makro, ale pamiętam też, że Ciebie-uczciwej
nikt w ten fe, brzydki temat nie wciągał. Sama przyszłaś.

> I daruj sobie te emotki.

Dlaczego?
:-)
:-)
:-)

89. Data: 2011-01-06 18:54:18

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> Tak, pewnie dlatego nie potrafię doczytać w Twoich postach niczego, co by
> się wiązało z tematem wątku.

znaczy wszyscy, ktorzy odwazyli skrytykowac Twoje "zdrowe" posilki
pisza nie na temat-------lol-----

i.

90. Data: 2011-01-06 18:58:27

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Nie zapominam, kto wyciągał Makro, ale pamiętam też, że Ciebie-uczciwej
> nikt w ten fe, brzydki temat nie wciągał. Sama przyszłaś.

Fe brzydkie to jest relatywiozowanie nieuczciwości. Zwłaszcza przez kogoś,
kto czuje się upoważniony do rozstawiania innych po kątach.

> Dlaczego?
> :-)
Bo i tak niczego nie zmianiają. Nie zmiękczysz w ten sposób odbioru siebie.
J.

Herbata angielska
Kaczka z jabłkami.
Dzieci jedzą śmieci.