Zęby, czy same wypadają ze starości?

1. Data: 2009-04-04 18:36:55

Temat: Zęby, czy same wypadają ze starości?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zęby same wypadają ze starości u ssaka?
Dentysta powiedział, że jeden ząb nie nadaje się do leczenia,
a raczej nadaje się do usunięcia.
Ząb nie dolega, nie boli, raczej nie krwawi, nie puhnie.
Może jednak odrobinę czuć go gdy szczęka jest mocno zaciśnięta,
a może to tylko jego niepewne umocowanie.
Czy można liczyć, że sam wypadnie ze starości?

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u; ch->h; rz->ż lub sz; -ii -> -i)

2. Data: 2009-04-04 19:35:40

Temat: Re: Zęby, czy same wypadają ze starości?
Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> [...]
> a może to tylko jego niepewne umocowanie.
> Czy można liczyć, że sam wypadnie ze starości?

Witaj.

Zawsze można liczyć że zapodasz dobry temat do dyskusji ;-)

Ja się podepnę z pytaniem. Czy neurolog wypowiadał się na temat organów
które nie nadają sie do leczenia?

Seco

--
Szukam pracy i to pilnie! http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki
Konferencje, eventy, integracja, turystyka.

3. Data: 2009-04-05 18:11:14

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>..Czy neurolog wypowiadał się na temat organów
> które nie nadają sie do leczenia?
:)

4. Data: 2009-04-06 20:40:32

Temat: Troll mode : Zęby, czy same wypadają ze starości?
Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wrote:
> Czy można liczyć, że sam wypadnie ze starości?
po takim tekscie zaczalem sie zastanawiac czy ty jestes juz tak stara,
i masz tak niska rente, ze probujesz zaoszczedzic na dentyscie liczac ze
zeby ci same wypadna ;)

5. Data: 2009-04-17 09:33:49

Temat: Re: Troll mode : Zęby, czy same wypadają ze starości?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po takim tekscie zaczalem sie zastanawiac czy ty jestes juz tak stara,
> i masz tak niska rente, ze probujesz zaoszczedzic na dentyscie liczac ze
> zeby ci same wypadna ;)
A po co się narażać na zarażenie czymś,
poza tym to po prostu boli (znaczy wyrywanie),
więc po co jak same wypadną?

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u; ch->h; rz->ż lub sz; -ii -> -i)

6. Data: 2009-08-04 13:02:46

Od: Melisa <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> A po co się narażać na zarażenie czymś,
> poza tym to po prostu boli (znaczy wyrywanie),
> więc po co jak same wypadną?

Jeśli masz zaawansowaną paradontozę, to nie musisz czekać starości, żeby
powypadały.

--
Mel

7. Data: 2009-08-04 17:25:58

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli masz zaawansowaną paradontozę, to nie musisz czekać starości, żeby
> powypadały.

Nie mam, nie doczekam się.

Farbowanie włosów w ciąży
przechowywanie szczepionki ?