Zegar kwiatowy

1. Data: 2007-11-28 08:02:04

Temat: Zegar kwiatowy
Od: "Jadwiga Małgorzata Cwyl" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich. Poszukuję sadzonek (nasion, informacji o możliwościach
nabycia) roślin do ZEGARA KWIATOWEGO. Pomóżcie, proszę :)

2. Data: 2007-11-28 16:28:13

Temat: Re: Zegar kwiatowy
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>Witam wszystkich. Poszukuję sadzonek (nasion, informacji o możliwościach
>nabycia) roślin do ZEGARA KWIATOWEGO. Pomóżcie, proszę :)
:)))))
troche moze nie w temacie bo szukasz roslin kwiatow a nie traw
ale to bambusy sa okreslane jako rosliny posiadajace najdokladniejszy zegar
biologiczny
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

Sosny
Re: WESZKA
Buuu... moje iglaczki!?! Ten paskudny śnieg.
czosnek niedźwiedzi - z uporem i naporem
WIOSNA !!!