Żegnam grupę.

1. Data: 2007-01-17 15:39:16

Temat: Żegnam grupę.
Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za dużo tu chamstwa i jadu, a tym się żywić nie mam zamiaru.
U niektórych za mało pokory i samokrytycyzmu.
Pozdrowienia
Alkmina

2. Data: 2007-01-17 15:40:59

Temat: Re: Żegnam grupę.
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alkmina" <a...@w...pl> wrote in message
> Za dużo tu chamstwa i jadu, a tym się żywić nie mam zamiaru.
> U niektórych za mało pokory i samokrytycyzmu.
> Pozdrowienia
> Alkmina

Szkoda, jeszcze ze dwa ataki na mnie i byś się przyzwyczaiła...

3. Data: 2007-01-17 16:03:29

Od: "Mr_Fekal" <b...@k...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alkmina" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Za dużo tu chamstwa i jadu, a tym się żywić nie mam zamiaru.
> U niektórych za mało pokory i samokrytycyzmu.
> Pozdrowienia
> Alkmina

na reszcie, wypierdalaj

4. Data: 2007-01-17 21:20:18

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mr_Fekal napisał(a):
> na reszcie, wypierdalaj

Jakże mógłbyś inaczej? Mr_Fekal może krązyć tylko wokół
swojego rejonu. Pan Kupa - znaczy się :-(

(Aleś sobie nick wybrał, chłopie...)

5. Data: 2007-01-18 02:45:00

Od: "blue taxi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alkmina" <a...@w...pl>

> Za dużo tu chamstwa i jadu, a tym się żywić nie mam zamiaru.
> U niektórych za mało pokory i samokrytycyzmu.

za to kurwa u ciebie pokora i samokrytycyzm
to sie wylewaja wszystkimi otworami.

zreszta i tak nigdy nie bylas brana powaznie
pod uwage.

spierdalaj robic obiad!

bt

6. Data: 2007-01-18 13:17:58

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Alkmina napisał(a):
> Za dużo tu chamstwa i jadu, a tym się żywić nie mam zamiaru.
> U niektórych za mało pokory i samokrytycyzmu.
> Pozdrowienia
> Alkmina
ok, wypierdalaj

7. Data: 2007-01-18 13:18:49

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

blue taxi napisał(a):
> [...]
>
> za to kurwa u ciebie pokora i samokrytycyzm
> to sie wylewaja wszystkimi otworami.
>
> zreszta i tak nigdy nie bylas brana powaznie

no wuaśńje, won do garuf

8. Data: 2007-01-18 15:08:55

Od: "Mr_Fekal" <b...@k...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

Mr_Fekal napisał(a):
> na reszcie, wypierdalaj

Jakże mógłbyś inaczej? Mr_Fekal może krązyć tylko wokół
swojego rejonu. Pan Kupa - znaczy się :-(

(Aleś sobie nick wybrał, chłopie...)

no mi tesz sie podoba

9. Data: 2007-01-18 15:50:44

Od: "Stanislaw Trepczyk" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za dużo tu chamstwa i jadu, a tym się żywić nie mam zamiaru.
> U niektórych za mało pokory i samokrytycyzmu.
> Pozdrowienia
> Alkmina

Witaj!
Nie znam Twoich wypowiedzi na stronie grupy ,ale powinnas zdac sobie sprawe
w jakich czasach zyjesz.Anonimowi "uczestnicy" tej grupy wyzywaja sie z
niepowodzen minionego dnia i "tu" daja se upust.Ja na grupie jestem juz od
kilku lat i niektore wypowiedzi wprost "olewam"i nie komentuje.Sam kilka
razy dalem "plame" w swojej wypowiedzi i ...aktualnie staram sie pozostac
tylko przy dyskusji na tematy kulinarne.( Ta wypowiec jest odstepstwem).
Zycze powodzenia i obrazac sie na "grupe" nie ma sensu.

Stanislaw z Gdanska

10. Data: 2007-01-19 14:23:45

Od: "Panslavista a vista" <s...@p...polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanislaw Trepczyk" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

> Sam kilka
> razy dalem "plame" w swojej wypowiedzi i ...aktualnie staram sie pozostac
> tylko przy dyskusji na tematy kulinarne

Tak, tak
pamiętam jak zaatakowałeś Magdalenę Bassett, ze jest stara, uciążliwa dla
otoczenia i ma klimakterium.

Panslavista a vista

Nietypowa sprawa - guma do żucia :)
Zapiekanki