Żegnam wszystkich

1. Data: 2002-01-03 20:51:34

Temat: Żegnam wszystkich
Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Żegnam wszystkich czytających na grupie i piszących.
Szczególnie tutaj życzę dużo zdrowia i jak najmniej trosk.
Muszę na pewien czas zstąpić do piekieł. Ale chyba wrócę...
Ta, o której tu tak dużo mówiono (depresja) znowu chce mnie przytulić, chyba
baaaardzo mocno....
Pozdrawiam.

Ps.Muszę się ciepło ubrać bo w tym akurat piekle panuje straszny chłód.
Prewencja nie pomogła.

2. Data: 2002-01-03 21:06:40

Temat: Re: Żegnam wszystkich
Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alleluja!!!

3. Data: 2002-01-05 00:08:40

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

lume napisał(a):

> Ps.Muszę się ciepło ubrać bo w tym akurat piekle panuje straszny chłód.
> Prewencja nie pomogła.

Trzymaj się Lume cieplutko...Sercem jestem przy Tobie :-)

--
Kaja

4. Data: 2002-01-09 22:59:36

Temat: Odp: Żegnam wszystkich
Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik lume <i...@l...prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a12g4v$fd$...@a...webcorp.pl...
> [...]
> Muszę na pewien czas zstąpić do piekieł. Ale chyba wrócę...
> Ta, o której tu tak dużo mówiono (depresja) znowu chce mnie przytulić,

a która to już grupa,
którą się żegnasz?
bo ja Cię już gdzieś żegnałem...
FANFARY!!!!
lume...odchodzi!!!

ps. - nie cierpię takich teatralnych gestów...
- ja lubię odchodzić cicho...jeśli muszę...
jeśli nie muszę - nie odchodzę...jestem...cicho...
pp.

PODZIEKOWANIE DLA LEKARZY
Witamina C ??
anemia - prośba