Zelmer Fenomen - gdzie najtaniej

21. Data: 2005-05-17 14:57:28

Temat: Re: Zelmer Fenomen - gdzie najtaniej
Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plitkin" <NIK_JAK_W_NAGLOWKU-"OD"@interia.pl> napisał w
wiadomości news:d6coug$su6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> POwiedzcie mi, uzytkownicy fenomena: czy ciasto do pierogow to miesza czy
> nie?

Ja mam Multi Robi i używam go do ciasta do pierogów (z przepisu Kota). Tym
sposobem dzis mam pyszne pierożki ze szpinakiem:) Mniam :P
Ciasto na pizzę też robi.

pozdr

cherokee

22. Data: 2005-05-18 22:09:29

Od: <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

na makaron nie próbowałam ale cała reszta przetestowana. Pierogowe wychodzi
super - sypię 1,5 kg mąki i po pięciu minutach pięknie wyrobione

pozdrawiam
yewka - wroclaw

23. Data: 2005-05-20 11:43:51

Od: "geny" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja wczoraj kupilem tego zelmera w realu w wawie w markach. cena byla taka sama
jak w promocji. jeszcze zostalo chyba 4 . zatem jesli ktos ma ochote to warto
kupic. bawilem sie nim caly wieczor no i jestem zadowolony. szkoda ze nie ma
sokowirowki w komplecie i masazysty stop :)

24. Data: 2005-05-20 11:47:29

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"geny" wrote in message news:5f1f.00000e88.428dcd75@newsgate.onet.pl...
> [...]
ma
| sokowirowki w komplecie i masazysty stop :)

...i nie umie prasować... ;)))

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
http://kuchenna.host.sk