Zelmer czy Philips

1. Data: 2004-04-06 07:11:38

Temat: Zelmer czy Philips
Od: KK <k...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Lista odkurzacz, spośród których wybieram, skurczyła się już do dwóch
modeli:

Zelmer Wodnik DUO (819.0) - cena 450-500 zł
+ reg. mocy, zbrojony wąż, filtr HEPA, 1500W,
rury teleskopowe, odkurzanie do wody lub worka,
niezła szczotka
- ciut głośniejszy, nieznacznie słabszy

Philips Impact 8566 - cena około 400 zł
+ reg. mocy, 1700W, filtr HEPA
- badziewiasty wąż, delikatniejsza budowa

Który wybralibyście?
A może jeszcze raz wziąć "pod lupę" na przykład "lepsze" Zelmery
(Magnat, Cobra), które są nawet mocniejsze i cichsze od Philipsa?

Proszę doradźcie.

No, poza tym Zelmer, to produkt krajowy - wspierać należy rodzimych
producentów :-)

--
Pozdrawiam - Krzysiek K (KK)
http://cpu-museum.prv.pl

1. Data: 2004-04-07 12:20:36

Temat: Re: Zelmer czy Philips
Od: "Mateusz Jaworski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę doradźcie.
>
> No, poza tym Zelmer, to produkt krajowy - wspierać należy rodzimych
> producentów :-)

Mam Magnata (tego 1800W)
Tylko polecac
Wsysa wszystko z sila wodospadu (choc to nie korega tabs)
mozna kupic w makro za 370zl brutto

pzdr

matjaw

1. Data: 2004-04-07 19:17:57

Od: r...@g...pl (Rafal S.) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 06 Apr 2004 09:11:38 +0200, KK
<k...@t...gazeta.pl> wrote:

> [...]
>
>Proszę doradźcie.
>
>No, poza tym Zelmer, to produkt krajowy - wspierać należy rodzimych

Zelmera odradzam. Kupiłem kiedys i mam przykre doswiadczenia. Polecam
www.kupic.pl. Tam sa bardzo dobre opisy sprzetów i mozliwosć robienia
porównan.

Pozdrowienia

Rafał S.
E-mail:r...@g...pl

1. Data: 2004-04-10 09:04:44

Od: "Julita" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam Wodnika Trio, jesli ma taki waz o ktorym piszesz, to wcale nie jest
wygodny. Jest sztywny i trzeba sie z nim szarpac.
Co do Zelmera to plusem jest wejscie zasilajace (gniazdko) do
elektroszczotki w obudowie odkurzacza. Z drugiej strony kiedys sprawdzalam
roznice w cenie bodajze Cobry z tym gniazdkiem i identycznego modelu bez
gniazdka - 150 zl. Jak na placenie tylko za gniazdko to troche za duzo,
chyba ze ta roznica wynikala np. z cen ze starej dodtawy czy cos.Ja sobie
elektroszczotke wlaczam w stary kabelek od magnetofonu i do drugiego
kontaktu.

Porownaj ceny filtrow.

Pozdrawiam
Julita

Użytkownik "KK" <k...@t...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Proszę doradźcie.
>
> No, poza tym Zelmer, to produkt krajowy - wspierać należy rodzimych

zmywarka easy
baterie Oras
jaka zamrażarka do postawienia na lodówce?