Zerwany paznokiec-gojenie.

1. Data: 2002-06-17 09:35:32

Temat: Zerwany paznokiec-gojenie.
Od: "obraxan" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam zerwany paznokiec u palucha, z powodu wrastania.Czy mozna jakos
przyspieszyc gojenie, chodzi o ta czzesc srodkowa palucha, tu gdzie byl
paznokiec.Moze jakies masci, moczenie w jakis plynach? Po z sciagnieciu
opatrunku poleca 2 kropelki krwi i siakis plyn, na rope mi to nie wyglada,
jest to jakis przezroczyto-zolty.Co mozna z tym zrobic?
Dziekuje.
pzdr.

2. Data: 2002-06-17 20:16:06

Temat: Re: Zerwany paznokiec-gojenie.
Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "obraxan" <o...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości
> [...]
> opatrunku poleca 2 kropelki krwi i siakis plyn,
na rope mi to nie wyglada,
> jest to jakis przezroczyto-zolty.Co mozna z tym

Matce, od razu po zabiegu to nałożył jakąś masć
(nazwy nie znam) i za drugim razem, przy zmianie
opartunku też a po 7 dniach zdjąl opatrunek i
dobrze sie to przygoiło, nie krwawiło, opatrunek
zszedl łatwo. Wtedy kazal stosować maść
cholestorolową.
Nie wiem ile czasu upłyneło od zabiegu u ciebie
ale może warto jeszcze raz odwiedzic chirurga.

Sark

3. Data: 2002-06-18 12:29:07

Od: "obraxan" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cholestorolową.
> Nie wiem ile czasu upłyneło od zabiegu u ciebie
> ale może warto jeszcze raz odwiedzic chirurga.
uplynelo jakies 2 tyg., tez mialem masc i bylo z mascia OK,
potem nie dawalem masci bo slyszalem ze nie wolno i sie zrobilo
brzydko , :(

pzdr

Brak miesiaczki -to nie ciaza!
Dziwne zgrubienie