Zespół niespokojnych nóg.

1. Data: 2010-01-20 20:02:15

Temat: Zespół niespokojnych nóg.
Od: Suri <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Tym razem mam pytanie dotyczące tej właśnie dolegliwości.
Zastanawiam sie czy ktoś z Was mógłby mi polecić skuteczne
metody wspomagające w tej uciążliwej przypadłości.
Czytałam właśnie przed chwilą o tym jakoby pewną ulgę miały
przynieść rajstopy uciskowe.
Będę wdzięczna za każda sugestie.
Syla

2. Data: 2010-01-20 22:12:35

Temat: Re: Zespół niespokojnych nóg.
Od: "mokinc" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Suri wrote:

> Będę wdzięczna za każda sugestie.

Niełatwe, ale tanie i skuteczne:
- wstawać _regularnie_ wcześnie rano (np. o 6-tej).
Po dwóch tygodniach przejdzie tak samo jak "bezsenność" itp. dysleksje.

Nie piszę złośliwie, serio proponuję spróbować.

3. Data: 2010-01-20 22:36:54

Od: Suri <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sty, 23:12, "mokinc" <m...@o...pl> wrote:

> Niełatwe, ale tanie i skuteczne:
> - wstawać _regularnie_ wcześnie rano (np. o 6-tej).
> Po dwóch tygodniach przejdzie tak samo jak "bezsenność" itp. dysleksje.
>
> Nie piszę złośliwie, serio proponuję spróbować.

Słuchaj no Lala. Ten tekst nie byl przeznaczony do porady
jak z Bravo girl i do przedzialu wiekowego 11-17.
A temat nie opiewal na : jaką emo tiare mam na jutro przywdziac
do szkolki. Nie wiesz o co chodzi, to nie pyszcz. OK?

--
Syla

4. Data: 2010-01-21 08:47:48

Od: "mokinc" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Suri wrote:

> Nie wiesz o co chodzi, to nie pyszcz. OK?

Wiem o co chodzi a teraz to już nawet mam pewność, że rozmawiamy na poziomie
bravo girl.
Tzn. rozmawialiśmy.

5. Data: 2010-01-21 10:31:10

Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-01-21 09:47, mokinc pisze:

> Wiem o co chodzi a teraz to już nawet mam pewność, że rozmawiamy na
> poziomie bravo girl.
> Tzn. rozmawialiśmy.

No dobra, a co jak "zespół niespokojnych nóg" występuje wieczorem,tuż po
udaniu się na spoczynek i powoduje kłopot z zaśnięciem?
W moim przypadku występuje uczucie silnego gorąca, wręcz pieczenia -
wiążę to z opuchnięciem nóg w czasie dnia. Oczywiście nie wiem dokładnie
na czym polega "zespół niespokojnych nóg", ale "mój" objaw powoduje, że
próbuję znaleźć jakikolwiek sposób ułożenia nóg, aby móc zasnąć. I wcale
nie jest to łatwe.

Mel

6. Data: 2010-01-21 18:34:19

Od: "Papo Smurf" <S...@z...sa> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Suri" napisał:
> [...]
> metody wspomagające w tej uciążliwej przypadłości.
> Czytałam właśnie przed chwilą o tym jakoby pewną ulgę miały

błaaachachaaa:O)
taka choroba nie istnieje, a dokładniej została wymyślona przez medykuf i
koncerny żeby było co leczyć i leki przepisywać, nawiasem mówiąc takich
chorób jest cała masa (hif, psia grypa i podobne), koncerny farmaceutyczne
wymyśliły lek i trzeba było znaleść do niego chorobę, wiec wymyslono zespół
niespokojnych nuk:O)

7. Data: 2010-01-21 19:26:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jan 2010 12:02:15 -0800 (PST), Suri napisał(a):

> [...]
> metody wspomagające w tej uciążliwej przypadłości.
> Czytałam właśnie przed chwilą o tym jakoby pewną ulgę miały

Potas zażywaj. Kalipoz - 1 tabletka dziennie.
http://www.biomedical.pl/zdrowie/rls-niespokojne-nog
i-77.html
--

Ikselka.

8. Data: 2010-01-25 08:58:11

Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Suri <s...@w...pl> napisał(a):

zacznij się zdrowo odżywiać

tzw zespół niespokojnych nóg to efekt końcowy szeregu niedoborów pokarmowych -
żelaza, magnezu, jodu, witamin z grupy B...

Autyzm i kontakty
Menopauza, krwawienie i łyżeczkowanie
Wyniki krwi- prośba o interpretację
Operacja kręgów szyjnych.
Felczerzy - czemu juz sie ich nie ksztalci?