Zespół suchego oka -jakie krople?

1. Data: 2007-03-26 12:55:14

Temat: Zespół suchego oka -jakie krople?
Od: " m" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie krople polecacie na tę dolegliwość?
Byłem w aptece i wybór jest tak duży że nie wiem co mam wziąść

2. Data: 2007-03-26 21:04:00

Temat: Re: Zespół suchego oka -jakie krople?
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie krople polecacie na tę dolegliwość?
> Byłem w aptece i wybór jest tak duży że nie wiem co mam wziąść
> Pozdrawiam

Hyabak, Hylocomod, Biolan ( to sa wszystko krople bez konserwantow, wiec
mozna stosowac nawet pare miesiecy), sa tez zele np. Oftagel, Vidisic

pozdr.

casus

3. Data: 2007-03-27 16:41:14

Od: "szafir lecz nie oszlifowany" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też mam podobny problem. Zawsze wraz z przyjściem wiosny moje kochane oczy mnie
swędzą, szczypią, bolą.

Czy wszystkie krople i żele działają identycznie i różnią się tylko cenami?
Czy krople Visine i Homeoptic są kijowe?

4. Data: 2007-03-27 18:08:08

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy wszystkie krople i żele działają identycznie i różnią się tylko
> cenami?
> Czy krople Visine i Homeoptic są kijowe?

Visine i Homeoptic nie sa nawilzaczami

casus

5. Data: 2007-03-27 22:24:55

Od: "szafir lecz nie oszlifowany" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Visine i Homeoptic nie sa nawilzaczami

a na moje oczy (szczypiące, swędzące) co jest potrzebne?

6. Data: 2007-03-28 07:19:01

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> Hyabak, Hylocomod, Biolan ( to sa wszystko krople bez konserwantow, wiec
> mozna stosowac nawet pare miesiecy), sa tez zele np. Oftagel, Vidisic

No wlasnie ze wgledu na brak konserwantow (alergiczka ze mnie) kupilam
niedawno Hyabaka. Najwidoczniej nie moge go uzywac, bo oczy po nim bardzo
lzawily, swedzialy i byly nieziemsko czerwone. Nie podejrzewajac o takie
dzialanie tychze kropli, tarlam oczy bez opamietania :/
Co w zamian moge stosowac? Jakiego skladnika unikac (jesli to jest mozliwe)?

Iwona
//Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac.//
Cyceron
www.kociszce.ao.pl

7. Data: 2007-03-29 20:41:40

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a na moje oczy (szczypiące, swędzące) co jest potrzebne?

wizyta u specjalisty

pozdr.

casus

8. Data: 2007-03-29 20:43:42

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzialanie tychze kropli, tarlam oczy bez opamietania :/
> Co w zamian moge stosowac? Jakiego skladnika unikac (jesli to jest

zawsze jak sie zakrapia nawilzacze na oczy bardzo suche i/lub w stanie
ostrego zapalenia spojowek to dochodzi do takich objawow. Przy czestym
zakrapianiu (5x/dz) objawy powinny ustapic po 3-4 dniach i potem powinno byc
dobrze.

pozdr.

casus

9. Data: 2007-03-29 22:23:31

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ostrego zapalenia spojowek to dochodzi do takich objawow. Przy czestym
> zakrapianiu (5x/dz) objawy powinny ustapic po 3-4 dniach i potem powinno

Hm, stanu zapalnego nie bylo, a oczy nie byly bardzo suche. Po zakraplaniu,
z dnia na dzien bylo co raz gorzej. Wytrzymalam ponad tydzień (!)
Odstawilam te krople, a oczy wrocily do normy.
Iwona
//Zly to lekarz, ktory stosuje lekarstwo gorsze od samej choroby.//
- Sofokles
www.kociszce.ao.pl

10. Data: 2007-03-30 20:19:15

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (!)
> Odstawilam te krople, a oczy wrocily do normy.

skad wiesz, ze nie byly suche? badal okulista? czesto wydaje sie, ze oczy
nie sa suche, ale to tylko subiektywizm. Tak czy siak - jesli faktycznie
brak tolerancji na Hyabak, to sprobuj inne nawilzacze bez konserwantow.

casus

ps: tak na marginesie - po co bralas krople, skoro oczom nic nie bylo? tak
przynajmniej wnioskuje z tego co napisalas.

Ropny katar u dziecka-walczymy już ponad pół roku a on ciagle jest
Tomografia komputerowa w trybie ambulatoryjnym
opis usg nerki
cisnienie w oku
Gastroskopia, a tasiemiec