Zez pourazowy - operacja oczu - gdzie ?

1. Data: 2010-07-10 12:44:21

Temat: Zez pourazowy - operacja oczu - gdzie ?
Od: "Maciej Sarzala" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów

Jestem po bardzo poważnym wypadku komunikacyjnym w wyniku którego wystąpił u
mnie zez pourazowy powodujący podwójne widzenie. Chciałbym zrobić korekcję
zeza i wiem że to jest możliwe, lecz wszędzie do tej pory gdzie trafiłem
były to szpitale ,,jednego dnia". Nie jestem zainteresowany zabiegiem w takim
miejscu gdyż wiem że zabieg ten jest w znieczuleniu ogólnym a w takiej
sytuacji chciałbym być bardziej zabezpieczony w razie czego.
Chciałbym znaleźć zwykły okulistyczny oddział szpitalny w którym robią
zabiegi tego typu - korekcja zeza.

A może taki zabieg warto wykonać za granicami kraju ?

Jeśli ktoś wie gdzie robią takie zabiegi (w Polsce lub za granicą) w
normalnym szpitalu lub ma jakieś doświadczenia z tego typu operacją bardzo
proszę o informację oraz podzielenie się swoimi doświadczeniami.

Z góry dziękuję

Pozdrawiam
Paweł

5266 (20100709) __________

2. Data: 2010-07-11 10:21:35

Temat: Re: Zez pourazowy - operacja oczu - gdzie ?
Od: "Negro" <3...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> normalnym szpitalu lub ma jakieś doświadczenia z tego typu operacją bardzo

jest to prosty zabieg i wrazie czego na zwykłym oddziale to ci dadzą
praktykanta i żółtaczkę przy okazji

jk

3. Data: 2010-07-11 10:56:43

Od: Pawełj Sarzala <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negro" <3...@w...pl> napisał w wiadomości grup

> jest to prosty zabieg i wrazie czego na zwykłym oddziale to ci dadzą
> praktykanta i żółtaczkę przy okazji
>
> jk

ja jednak wole dmuchac na zumne ... miałem już kilkanaście zabiegów i przy
każdym były duże komplikacje więc określenie "prosty zabieg" mnie wcale nie
uspokaja

w dalszym ciągu proszę o polecenie oddziału sdzpitalnego lub wypowiedźć
osoby maającej doświadczenia z tego typu zabiegiem

Pozdrawiam
Paweł

5268 (20100710) __________

4. Data: 2010-07-16 06:22:34

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej Sarzala" <s...@i...pl> napisał(a):

> [...]
>normalnym szpitalu lub ma jakieś doświadczenia z tego typu operacją bardzo
>proszę o informację oraz podzielenie się swoimi doświadczeniami.

Nie wiem czy Ci pomoge, ale napisze :)
w 2006 roku moja dziewczyna miala korekcje wzroku (niedowidzenie obu
oczu - u okulisty bez okularow widziala najwieksza litere na tablicy tylko)
i pojechalismy do okulistycznej kliniki w Katowicach. Obydwoje uczu wyciagneli
jej na 0, teraz bez problemu czyta nawet najnizszy rzadek z tablicy.
Ja uczestniczac w tym wszystkim i bedac w tym szpitalu widzialem, ze
przeprowadzaja tam mnostwo, nawet bardzo skomplikowanych (np. ze wszczepieniami0
operacji oczu, wiec moze moze tam sprobuj? To chyba najwieksza klinika tego typu w
PL.

sex i hemroidy
Zasypiam cały czas
chirurdzy... idioci?