Zezowate szczęście

1. Data: 2017-06-03 11:11:15

Temat: Zezowate szczęście
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój nieodłączny pech opuścił mnie dopiero wtedy gdy zachorowałem na
schizofrenię paranoidalną. Błogosławiona schizofrenia!

2. Data: 2017-06-03 14:36:17

Temat: Re: Zezowate szczęście
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Mój nieodłączny pech opuścił mnie dopiero wtedy gdy zachorowałem na
> schizofrenię paranoidalną. Błogosławiona schizofrenia!

Może po prostu WRÓCIŁEŚ do normalności...
Dlatego GORĄCO polecam "Weronika postanawia umrzeć" Paulo Coelho. Niewielki
utworek, ale pełen treści.
Obiecaj, że przeczytasz!!!
KONIECZNIE.

3. Data: 2017-06-03 14:39:54

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2017 o 14:36, Ikselka pisze:
> Może po prostu WRÓCIŁEŚ do normalności...
> Dlatego GORĄCO polecam "Weronika postanawia umrzeć" Paulo Coelho. Niewielki
> [...]

Chyba nawet mam tę książkę gdzieś w domu, tylko mam dużo książek i teraz
trzeba by znaleźć.
A Paulo Coelho cenię za to że powstrzymał się przed pisaniem o magii i
złu, które to w książce miały by nieodparty urok

4. Data: 2017-06-03 14:44:33

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-03 o 14:36, Ikselka pisze:
> [...]

do pinokia:
stawiam v piw, że sam PECH był jednym z objawów sich.par. :-)
podobnie jak strzelanie do ludzi w środku Poznania
mafii sycylijskiej z pistoletów z tłumikami ;-))))
if you know what i mean...

> Może po prostu WRÓCIŁEŚ do normalności...
> Dlatego GORĄCO polecam "Weronika postanawia umrzeć" Paulo Coelho. Niewielki
> [...]

Do iksi:
ani głowna bohaterka ani kolega VERONIKI nie był chory na schizofrenie
paranoidalną iksia więc nietrafione. ale film dobry

5. Data: 2017-06-03 14:50:00

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2017 o 14:44, Aiua40 pisze:
> do pinokia:
> stawiam v piw, że sam PECH był jednym z objawów sich.par. :-)

Może masz trochę racji bo:
- przed chorobą , może była w małym nasileniu
- gdy zaczęła się, zaraz zacząłem brać leki
Więc możliwe że teraz "chorując" jestem zdrowszy niż przed ;-)

6. Data: 2017-06-03 15:01:31

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2017 o 14:36, Ikselka pisze:
> Dlatego GORĄCO polecam "Weronika postanawia umrzeć" Paulo Coelho. Niewielki
> utworek, ale pełen treści.

A o czym to jest? O przedsiębiorcy z branży militarnej który stracił
żonę i córkę?

7. Data: 2017-06-03 15:05:21

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2017 o 15:01, pinokio pisze:

> A o czym to jest? O przedsiębiorcy z branży militarnej który stracił
> żonę i córkę?
Raczej nie, patrzyłem na streszczenie i tej książki nie czytałem,
powyższe to chyba "Demon i panna Prym"

8. Data: 2017-06-03 15:27:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Chyba nawet mam tę książkę gdzieś w domu, tylko mam dużo książek i teraz
> trzeba by znaleźć.

To znajdź jak najszybciej.

> A Paulo Coelho cenię za to że powstrzymał się przed pisaniem o magii i
> złu, które to w książce miały by nieodparty urok

Nie mysiał o tych głupotach pisać, żeby chciano czytać. Życie jest
wystarczająco magiczne, trzeba tylko umieć to zauważyć, no i jeszcze
opisać. Mało kto to potrafi jak Coelho. To Michał Anioł słowa - on "tylko"
odrzuca to, co niepotrzebne.
Przeciwstawiając - NIE ZNOSZĘ tzw. "prozy Marka Sapkowskiego" (he he, ależ
bufoniarskie określenie).
W sztuce pisania o niczym osiągnął najwyższe szczyty.

9. Data: 2017-06-03 15:29:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 <s...@g...com> wrote:

> [...]
> if you know what i mean...

> Do iksi:
> ani głowna bohaterka ani kolega VERONIKI nie był chory na schizofrenie

Czepiasz się szczególików.

> ale film dobry

Nie psuję sobie filmami wrażeń z przeczytania kawałka dobrej ludzkiej
pisaniny...

10. Data: 2017-06-03 15:31:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> A o czym to jest? O przedsiębiorcy z branży militarnej który stracił
> żonę i córkę?

Nie. O względności pojęcia obłędu. Dla mnie.

Wiara najbliższa
Humusy i brody.
Syndrom Amelii
Tatuaże