Zgoda

1. Data: 2003-03-24 07:43:44

Temat: Zgoda
Od: m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Mar 2003 23:36:09 +0100, PowerBox wrote:

>Daga, mnie też się nie podoba taka nagonka, ALE zobacz co za kobieta: ludzie
>mówią, nawet jej zwolennicy, że to przegina a ona właśnie dopiero teraz nam
>pokaże wszystkie, przepraszam za wyrażenie: "felietony" -jak na złość.

> ZGODA

"... Zgoda nasza narodowa jest w tym wszystkim, co ani
jednemu z nas w niczym nie wadzi, ani jednego z nas na nic nie
naraża, a wszystkim korzyść przynosi."
- Stefan Żeromski

Skąd tyle wrogości w naszym narodzie? Niesnaski,
nieporozumienia, wewnętrzne konflikty. Brak jednomyślności! Choć
jednomyślność byłaby zbawienna, mogłaby kraj wyciągnąć z kryzysu.

Nie doceniamy wewnętrznej zgody. Wprost przeciwnie.
Gloryfikujemy wszelkie polemiki, zatargi. Na każdym szczeblu walka
o stołki, o wpływy. To dobija nasz naród, a tyle się mówiło o
koalicji. O koalicji, która właśnie się z hukiem rozpadła.

Prywata interesów, jak to nic się nie zmieniło od wieków.
Sejmikowanie, bojkotowanie lub weto dla projektu rożnych ustaw. I
jak tu ma być dobrze w naszym rodzinnym kraju?

Magdalena Nawrocka
www.geocities.com/magdanawrocka