Zgubiony/ukradziony? akt notarialny

1. Data: 2014-06-28 07:37:03

Temat: Zgubiony/ukradziony? akt notarialny
Od: monia <m...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie wiem co mi się stało z moim aktem notarialnym, czy zgubiłam, czy mi
ukradziono jak wynajmowałam mieszkanie, niewiem.
Teraz mam pytanie.
Czy osoba która ma ten akt notarialny nie wykorzysta go np do sprzedaży
mojego mieszkania lub w inny sposób ??
ps. wpis do Ksiąg Wieczystych posiadam

2. Data: 2014-06-29 16:44:49

Temat: Re: Zgubiony/ukradziony? akt notarialny
Od: Xena <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-28 07:37, monia pisze:
> [...]
> Teraz mam pytanie.
> Czy osoba która ma ten akt notarialny nie wykorzysta go np do sprzedaży

Matko i córko.
Idź po prostu do notariusza i weź (kup) sobie odpis tego aktu jak
potrzebujesz. W księdze wieczystej masz wskazanego notariusza i numer
repertorium.
Nikt nie sprzeda tego mieszkania na podstawie samego aktu.

--
Pozdrawiam Tatiana
Pani mąż, nie wiem, może się powiesił, ale skoro była pani jego żoną,

3. Data: 2014-07-03 12:30:55

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

monia <m...@n...eu> napisał(a):

> [...]
>Teraz mam pytanie.
>Czy osoba która ma ten akt notarialny nie wykorzysta go np do sprzedaży

Musisz sie wylegitymowac, akt notarialny nie jest dokumentem tozsamosci,
ktorym sie poslugujesz przy zawieraniu roznego rodzaju transakcji.

Nowa droga
Piec dwufunkcyjny - naprawiać? wymieniać?
Jaki TV wybrać ? Samsung UE 46F 6320 czy ???
Kosiarka po koszeniu trawy
Kosiarka dymi silnik