Zielona Góra - zdjecia ze spotkania

1. Data: 2004-08-01 08:07:11

Temat: Re: Zielona Góra - zdjecia ze spotkania
Od: "renata z Zielonej Góry" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robiłam szydełkiem nr 3 z Sonaty.
Renata z Zielonej Góry

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:0c9d.00000ec2.4119482a@newsgate.onet.pl...
> ale super wyszedł pajaczek! a z jakich nici robiłas - Renato z Zielonej
Góry?

1. Data: 2004-08-01 14:04:23

Od: "renata z Zielonej Góry" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale bardzo ładnie wyszłaś na fotce w gazecie :)
http://miasta.gazeta.pl/zielonagora/1,35161,2222072.
html
Renata

1. Data: 2004-08-10 19:49:56

Temat: Zielona Góra - zdjecia ze spotkania
Od: Beazuku <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Spotkanie odbyło się w poniedziałek. Było naprawdę bardzo wesoło i twórczo .
Zdjęcia http://republika.pl/beazuku/spotkania/aspo.html
Mam nadzieję, że jeszcze trochę zdjęć się pojawi :)
--
Pozdrawiam Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-08-10 22:11:55

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-08-11 07:05:51

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beazuku" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> Spotkanie odbyło się w poniedziałek. Było naprawdę bardzo wesoło i twórczo
.
> Zdjęcia http://republika.pl/beazuku/spotkania/aspo.html
ech, ale u Was jest fajnie :-) I żeby nie było, u nas też jest fajnie ;-)

A w której gazecie będzie można poczytać o kołderce AnnyB?
Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2004-08-11 08:00:32

Od: "Kolbi" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale jestescie zdolne!!!!!!!!!!Ala

1. Data: 2004-08-11 09:16:35

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo ladne zdjecia ... a prace przesliczne !!!
Gratulacje dla Was wszystkich !!

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-08-11 09:33:32

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beazuku wrote:

> [...]
> Zdjęcia http://republika.pl/beazuku/spotkania/aspo.html
> Mam nadzieję, że jeszcze trochę zdjęć się pojawi :)

Renata: Pajaczek super, moze po prostu za maly zrobilas? ale i tak, po tym, co
pisalas, spodziewalam sie kogos ... hmm... wiekszego ;)

Th.

1. Data: 2004-08-11 10:05:23

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo mi się wszystko podoba. A taką bluzkę
http://republika.pl/beazuku/spotkania/aspo37.html zrobiłam x 2 tylko z
rękawem 3/4. Agusia ślicznie wygląda w swojej kreacji ale Beazuku też
niczego sobie (bluzka przepiękna). Krzyżyki śliczne, kołderka ; ja już
trzeci raz wchodzę na stronę i stale coś nowego odkrywam.Gratuluję
wspaniałych prac.
Pozdrawiam serdecznie
Dorota (Wrocław)

1. Data: 2004-08-11 10:17:19

Od: "BlueAga" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota!
Dziekuje slicznie za pochwale bluzeczki.
Ja tez dziergalam ja pare razy. Dwa razy dla siebie ale raz dla kolezanki.
Te dla kolezanki dziergalam w skroconej wersji, ale wyszla bardzo fajnie.
Niestety zdjecia nie posiadam. Pozdrawiam serdecznie,
BlueAga
ps. A jak Ty dorabialas rekawki?? Strasznie mnie to zaciekawilo.

szydełko - ozdoby choinkowe
[xxx]muszle
(xxx) egipskie wzory poszukiwane
misie z niebieskim noskiem
(xxx)poszukuje wyraźnego zdjęcia do MB Butterflies