Zielone kolczaste jajko - jak się nazywa ta roślina

1. Data: 2009-10-14 13:01:03

Temat: Zielone kolczaste jajko - jak się nazywa ta roślina
Od: "yooseph" <y...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam takie małe pytanko, na pewno ktoś tutaj musi znać odpowiedź: chciałbym
wiedzieć jak nazywa się widoczne czasem na ogrodzeniach pnącze o
jasnozielonych liściach, które owoce ma w postaci zielonych kolczastych
"jajek" z czterema (?) nasionami w środku.

Pozdro
yooseph

2. Data: 2009-10-14 13:21:05

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

yooseph pisze:
> jak nazywa się widoczne czasem na ogrodzeniach pnącze o
> jasnozielonych liściach, które owoce ma w postaci zielonych kolczastych
> "jajek" z czterema (?) nasionami w środku.

Kolczurka klapowana.
--
B.

3. Data: 2009-10-14 13:37:35

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yooseph" <y...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

Żony stosują , gdy chcą struć męża...
I do odprawiania czarów i wróżb...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bielu%C5%84

4. Data: 2009-10-14 14:49:41

Od: "yooseph" <y...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek <p...@i...pl> napisał(a):

> "yooseph" <y...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
>
> Żony stosują , gdy chcą struć męża...
> I do odprawiania czarów i wróżb...
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Bielu%C5%84

Dziękuję za odpowiedzi. Na pewno jest to kolczurka, bieluń to wiem jak wygląda.

ŚNIEG
Zaczyna się czas inwestycji
sypie
Nawożenie ogrodu